اخبار داغ

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی:

سختی کار به پستچی‌ها باید تعلق بگیرد

سختی کار به پستچی‌ها باید تعلق بگیرد
دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: حساس‌ترین و سخت‌ترین کار به پستچی‌ها تعلق دارد و لازم است که سختی کار به آن‌ها تعلق بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدرضا دشتی اردکانی در نشست با رئیس و جمعی از پرسنل اداره پست شهرستان اردکان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه کار پست بسیار طاقت‌فرسا و سخت است، افزود: پستچی نماد تلاش و صبر و شادی در جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: زمانی که مرسوله یا نامه‌ای بدون هیچ کم و کاستی به دست مردم می‌رسد باعث خرسندی و نشاط می‌گردد.

,

وی با بیان اینکه مسئولان و مردم مطمئناً با دیدن چهره سوخته یک پستچی در آفتاب سوزان تابستان و سرمای زمستان به‌سختی کار این قشر از جامعه پی می‌برند، افزود: زمانی که همه در دوران شیوع ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌بردند اداره پست به فعالیت می‌پرداخت و در این ایام کارشان دوچندان شده است.

,

دشتی اردکانی، اظهار داشت: این عزیزان کاری خدایی انجام می‌دهند چراکه هدفشان خدمت به خلق است و این توفیق الهی است که نصیبشان شده است.

,

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پستچی‌ها در زمان خدمت چه بی‌عدالتی‌ها که ندیده‌اند که باید از آنان قدرشناسی کرد.

,

دشتی اردکانی در پایان تصریح کرد: پستچی‌ها یکی از با وجدان‌ترین، بااخلاق‌ترین و امانت‌دارترین افراد جامعه هستند که در تلاش‌اند مردم را خشنود نگه بدارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه