اخبار داغ

سردار سپهر در گفت‌وگو با دانا:

تجارب دفاع مقدس گنجینه‌ای برای نسل امروز و آیندگان است/ «ایستادگی و مقاومت» از ویژگی بارز دفاع مقدس بود

تجارب دفاع مقدس گنجینه‌ای برای نسل امروز و آیندگان است/ «ایستادگی و مقاومت» از ویژگی بارز دفاع مقدس بود
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر اندیشمند امروز دانشگاهی ما و فرماندهان، مدیران و رزمندگان دفاع مقدس دور هم جمع شوند می‌توانند تجارب بزرگ، راهبردی و عملیاتی دفاع مقدس را نه تنها در عرصه نبرد و مبارزه نظامی بلکه در عرصه مدیریت حیات اجتماعی تبدیل به علم کنند تا به وسیله آن بتوان بن بست شکنی کرد.
[

«سردار محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار امنیتی دفاعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس در خصوص لزوم بهره‌گیری مسئولان امروز از تجربیات کسب شده در طی دوران 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: قطعاً تجارب دفاع مقدس یک دانش ضمنی است که باید به دانش مفید تبدیل شود. در عرصه مدیریت دفاع مقدس، مدیریت جهادی، مدیریت در چالش ها، تعالی و رشد در چالش ها و همچنین پیشرفت، بن بست شکنی، عبور از موانع و حل مشکلات بزرگ با تکیه بر خداوند، مردم و اراده های آهنین مجاهدین هم وجود داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه تجارب دفاع مقدس یک گنجینه بزرگ قابل استفاده برای نسل‌های امروز و آیندگان است، افزود: حتما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مهم در حال پیگیری است که تجارب دفاع مقدس تبدیل به دانشی شود که نسل‌های کنونی و آینده از آن بهره‌ ببرند و یقیناً تجارب علمی مفید دفاع مقدس می‌تواند نه تنها برای ایران بلکه برای جهان اسلام راهگشای کارها و راهبردهای بزرگ و تدام انقلاب اسلامی و فرآیند انقلاب اسلامی شود.
,
 
,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: اگر اندیشمند امروز دانشگاهی ما و فرماندهان، مدیران و رزمندگان دفاع مقدس دور هم جمع شوند می‌توانند تجارب بزرگ، راهبردی و عملیاتی دفاع مقدس را نه تنها در عرصه نبرد و مبارزه نظامی بلکه در عرصه مدیریت حیات اجتماعی تبدیل به علم کنند تا به وسیله آن بتوان بن بست شکنی کرد.
,
 
,
سردار سپهر در خصوص ویژگی بارز دفاع مقدس مبنی بر «ایستادگی و مقاومت» گفت: ما در تمام ادیان الهی به ویژه دین مبین اسلام برای تحقق جامعه توحیدی و حاکمیت توحیدی، به مقاومت، ایستادگی، صبر و شکیبایی، شرح صدر، تحمل سختی‌ها، نترسیدن از دشمن، عبور از موانع با توکل به خداوند و ایستادگی با مال، جان و آبرو بسیار متذکر شده‌ایم. همه این‌ها از شاخص‌های بزرگ ایستادگی و مقاومت است که ما در 40 سال گذشته به ویژه در دفاع مقدس آن را تجربه کردیم.
,
 
,
وی در پایان گفت: یکی از آب‌های حیات بزرگ ماندگاری جمهوری اسلامی برای ادامه راه سختی که در پیش دارد تعالی، پیشرفت، تحقق تمدن اسلامی، ایستادن، نترسیدن، مقاومت کردن، عقب ننشستن و پایداری است که در دفاع مقدس قابل توجه بود و ما آن را تجربه کردیم و ضروریست که آن تجارب برای ادامه راه آیندگان بهره‌گیری شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه