اخبار داغ

رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان:

ایجاد بیمارستان سیار یکی از افتخاراتی است که از ابتکارات دوران دفاع مقدس درس گرفتیم

ایجاد بیمارستان سیار یکی از افتخاراتی است که از ابتکارات دوران دفاع مقدس درس گرفتیم
رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید صدوقی اصفهان گفت: ایجاد بیمارستان سیار و صحرایی یکی از افتخاراتی است که از ابتکارات دوران دفاع مقدس درس گرفتیم و بیمارستان سیاری را آماده کردیم که می تواند بیماران و مصدومان بحران های مختلف را پوشش دهد و کمک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید رضا مرتضویان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص فعالیت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و فعالیت های کاردرمانی در مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: ایثار و فداکاری های هشت سال دفاع مقدس بر همه آشکار است که جانفشانی ها و ایثار رزمندگان و مردم برهیچ کس پوشیده نیست؛ این دشمن قداری که شمشیر خود را رو بسته بود و با حمایت بیش از 30 کشوری عربی و همه کشورهای غربی و شرقی به جنگ ما آمد و قسمتی در خاک جمهوری اسلامی ایران را اشغال کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید صدوقی اصفهان گفت: رزمندگان و مردم ایران با ایثار و از خودگذشتگی توانستند آن ها را شکست دهند و از خاک خود بیرون کنند.

,

وی افزود: امروز با یک دشمن دیگر روبه رو هستیم که قابل رویت نیست و همه دنیا را درگیر خود کرده و اکنون هم به فداکاری و ایثار نیاز است و امروز می بینیم که سربازان این جنگ نیروهای های بهداشت و درمان کشور هستند.

,

سردار مرتضویان با توضیح اینکه همه کادردرمان، پرستاران، پزشکان و خدمه بیمارستان ها و مراکز بهداشتی با ویروس کرونا مبارزه می کنند، بیان کرد: هر روز شاهد شهادت یک و یا چند نفر از خدمتگزاران حیطه بهداشت و درمان را می شنویم و این نشان دهنده این است که خط شکنان ویروس کرونا این عزیزان هستند.

,

وی تصریح کرد: با ایثار و فداکاری ها و تحمل سختی هایی که رزمندگان در دوران دفاع مقدس داشتند این عزیزان هم با همین پشتکار این ویروس منحوس را شکست می دهیم و می توانیم آسایش و آرامش را برای کشور و مردم عزیز ارمغان بیاوریم.

,

رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان اضافه کرد: البته این شکست دادن و ایجاد آرامش و سلامتی در کشور معطوف بر این است که هماگونه که مردم در دفاع مقدس همراهی کردند و در صحنه بودند و هر بحثی که مسئولان کشور می خواستند، اجرا می کردند که توانستیم به موفقیت های زیادی برسیم، امروز هم مردم همراهی کنند و پروتکل های بهداشتی را عمل کنند تا کادر درمان هم بتواند کار خود را به بهترین نحو انجام دهد.

,

وی در خصوص اجرای بیمارستان سیار شهید صدوقی در اصفهان خاطر نشان کرد: فعالیت های ایجاد بیمارستان سیار شهید صدوقی در اصفهان در مراحل پایانی خود است، که امیدواریم بتوانیم خدمت رسانی را به زودی انجام دهیم.

,

سردار مرتضویان ادامه داد: ایجاد بیمارستان سیار و صحرایی یکی از افتخاراتی است که از ابتکارات دوران دفاع مقدس درس گرفتیم و بیمارستان سیاری را آماده کردیم که می تواند بیماران و مصدومان بحران های مختلف را پوشش داده و کمک کند.

,

وی در پایان گفت: ظرفیت این بیمارستان با 70 تخت بستری شروع شده و این امکان را داریم که بیمارستان را گسترش دهیم حتی دو تا سه برابر این تعداد کنیم؛ زودتر از یک ماه آینده بیمارستان سیار راه اندازی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه