اخبار داغ

شهردار آمل خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی پارک ساحلی هراز با هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال

آغاز عملیات اجرایی پارک ساحلی هراز با هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال
حمید هاشمی از آغاز عملیات اجرایی پارک ساحلی در حاشیه رودخانه هراز در شهرستان آمل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حمید هاشمی شنبه شب در مراسم عملیات اجرایی پارک ساحلی هراز گفت: دغدغه اکثر شهرهای شمالی، رودخانه و دریاست، به درخواست مکرر شهروندان این پروژه که دغدغه بزرگی برای شهر است و بخاطر عدم بودجه مغفول مانده بود، تنها رودخانه ای است که از مرکز شهر عبور می‌کند و بستر مناسبی برای گردشگری خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
وی با بیان اینکه گردشگری مختص مردم مازندران نیست و تمام استان ها از آن بهرمند می‌شوند، عنوان کرد: تمام کشور از این ظرفیت استفاده می‌کنند به همین خاطر دولت در فاز دوم لازم است حتما همکاری کنند.
 
,
,
شهردار آمل تصریح کرد: این پروژه در حاشیه رودخانه هراز و از پل پیروزی آغاز می شود و به طول ۲ هزار و ۷۰۰ متر تا میدان علویان ادامه خواهد داشت.
 
,
,
وی برآورد این پروژه را حدود۴۰۰ میلیارد ریال خواند و افزود: این پروژه در ۱۲ سد لاستیکی خواهد بود که، امکانات رفاهی تفریحی، پیست اسکیت و.. راه اندازی می شود.
,
 
,
هاشمی ادامه داد: در یادبود شکست حصر ابان سه اتفاق خوب در شهرستان رخ داد، المان حاج قاسم در میدان مرکزی شهر رونمایی شد، رمپ ورود و خروج  میدان ۷ تیر بار ترافیک رفت و بخشی از ترافیک را در این منطقه کم کرد، عملیات عمرانی زیباترین جاذبه گردشگری اینده نیز عملیات اجرایی گرفت.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه