اخبار داغ

در گفتگو با کارشناس آموزش دینی عنوان شد؛

دفاع مقدس یادآور نوجوانان فارغ‌التحصیل خط مقدم جبهه است

دفاع مقدس یادآور نوجوانان فارغ‌التحصیل خط مقدم جبهه است
نژادسبحانی گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت های نوجوانانی است که مدرسه را رها کرده و در خط مقدم جبهه بودند تا در بزرگترین دانشگاه انسان‌سازی تحصیل کنند، در نهایت نیز با عالی‌ترین درجات فارغ‌التحصیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ دفاع مقدس اگرچه سخت اما روایت های شیرینی دارد، داستان هایی که  با تمام جراحت ها و خون ریزی هایش اما لبخند به چهره دارد و از جنگ نمی هراسد، شاید برای دشمن جای سوال باشد که چطور یک نوجوان تحصیل و بازی با هم سن و سالان خود را رها می کند و اسلحه های سنگین به دست می گیرد تا در مقابل دشمن بعثی خود بایستد؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

پاسخ همان آرمان های دینی و انقلابی است که هر نوجوانی را وادار می کند تا نارنجک به کمرببند و به زیر تانک دشمن روانه مبارزه حق علیه باطل شود، اگرچه دشمن درک این را ندارد اما هر مسلمانی می داند در سن کودکی نیز می توان معرفت ها را آموخت و در کتب اسلام و یاران امام حسین(ع) درس زندگی و سعادت آموخت.

,

در همین رابطه زینب نژادسبحانی استاد حوزه و کارشناس دینی هرمزگان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس را باید به رزمندگانی تبریک گفت که در هنگام دفاع از میهن و برای حفظ اسلام تمام هستی خود را فدا کردند و ازتعلقات دنیوی گذشتند فرمان امام (ره) را شنیدند و لبیک‌گویان در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کردند.

,

استاد مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب افزود: رزمندگان با الگو گیری از اصحاب امام حسین(علیه السلام) و لبیک به ندای «هَل مِن ناصِرِیَنصُرُنِی» امام(ره) بدون حتی لحظه ای تردید در مقابل دشمن صف آرایی کردند که اکنون پس از گذشت چهل سال از آن دوران رشادت هایشان الگوی جوانان این نسل است.

,

نژادسبحانی ادامه داد: دفاع مقدس یادآور رشادت‌های نوجوانانی است که مدرسه را رها کرده و در خط مقدم جبهه بودند تا در بزرگترین دانشگاه انسان‌سازی تحصیل کنند، در نهایت نیز با عالی‌ترین درجات فارغ التحصیل شدند.

,

کارشناس دینی هرمزگان تصریح کرد: تمام شهیدان از مکتب امام حسین(ع) درس هایی گرفتند که نه تنها از یاد نمی رود بلکه در هر زمان از سال نیز قابل استفاده است و مثال بارز آن وصیت‌نامه‌های عرفانی شهدا است که نشان از اوج بندگی و اخلاص آنها دارد.

,

نژاد سبحانی افزود:  جوانان مومن و انقلابی امروز با پیروی از مکتب امام حسین(علیه السلام) درس ایثار و ازخودگذشتگی گرفته است حججی هایی که در برابر ظلم سر خم نمی کنند بلکه این سر را در دفاع از مهین نیز فدا می کنند و با همان آرمان های بلند انقلاب و اسلام زندگی می کنند.

,

استاد حوزه علمیه حضرت زینب(س) میناب گفت: خاصیت جنگ این است که از دلبستگی‌ها بگذرید و با دشمن مقابله کنید، سنگر ها و جبهه ها عوض می شوند اما نبرد حق و باطل و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه