اخبار داغ

ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان تأکید کردند؛

جنگ تحمیلی موج دیگری از وحدت ملت ایران بود/ نگرانی دشمنان ایران از تشکیل جبهه مقاومت اسلامی

جنگ تحمیلی موج دیگری از وحدت ملت ایران بود/ نگرانی دشمنان ایران از تشکیل جبهه مقاومت اسلامی
ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان گفتند: هشت سال دفاع مقدس دومین موج اتحاد و حرکت مردمی برای ملت ایران بود و در اولین موج اتحاد حکومت و رژیم شاهنشاهی را سرنگون کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ در چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس قرار گرفته ایم، دورانی که یادآور رشادت، ایثار و فداکاری رزمندگان و غیور مردان ایران زمین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مولوی عبیدالله شیهکی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس حدیث و سخن ماندگاری از پایداری، دلاوری و فداکاری ملت ایران است، گفت: ملت ما در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی قله ای از رشادت ها را طی کردند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.

,

جنگ تحمیلی دومین موج وحدت ملت ایران بود/ دفاع از منافع ملی کشور خط قرمز آحاد اقشار است

, جنگ تحمیلی دومین موج وحدت ملت ایران بود/ دفاع از منافع ملی کشور خط قرمز آحاد اقشار است, جنگ تحمیلی دومین موج وحدت ملت ایران بود/ دفاع از منافع ملی کشور خط قرمز آحاد اقشار است,

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس دومین موج اتحاد و حرکت مردمی برای ملت ایران بود، عنوان کرد: ملت ایران در اولین موج اتحاد حکومت و رژیم شاهنشاهی را سرنگون کرد.

,

وی با اشاره به اینکه وحدت و اخلاص موجب موفقیت رزمندگان در مقابله با اشغالگران بود، تصریح کرد: جانفشانی رزمندگان از فرماندهان، سربازان و ... در هشت سال دفاع مقدس مثال زدنی بود و آنان جان خود را در مسیر نجات و آبادانی کشور در طبق اخلاص گذاشتند.

,

مولوی شیهکی با تأکید بر اینکه دفاع از کشور و منافع ملی خط قرمز تمام اقشار است، ابراز کرد: هشت سال دفاع مقدس این درس را به ما داد که باید به اقشار و اقوام مختلف اتکا و از این ظرفیت به منظور مدیریت جامعه استفاده کرد.

,

دشمن با وجود سرمایه مردمی به اهداف خود نمی رسد

, دشمن با وجود سرمایه مردمی به اهداف خود نمی رسد, دشمن با وجود سرمایه مردمی به اهداف خود نمی رسد,

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه با وجود سرمایه مردمی دشمن هرگز به اهداف خود نخواهد رسید، گفت: مسئولان باید قدردان خون شهدا باشند و به خانواده شهیدان و ایثارگران نگاه ویژه داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی شیعه و سنی در یک سنگر در کنار یکدیگر بودند، تصریح کرد: همگان باید قدردان این ایام و خون شهدا باشیم چرا که ما هر چه داریم از شهدا و ایثار آنان داریم و بنابراین همواره باید ذکر و یخر شهدا در اذهان ما باشد.

,

مولوی شیهکی در پایان خاطر نشان کرد: هر سال باید سالگرد دوران دفاع مقدس پر رنگ تر از قبل برگزار شود و برای شهدا باید کتاب نوشته شود تا مردم با زندگی این بزرگان آشنا شوند.

,

مشارکت اقوام مختلف در دفاع از استقلال کشور بسیار با ارزش است

, مشارکت اقوام مختلف در دفاع از استقلال کشور بسیار با ارزش است, مشارکت اقوام مختلف در دفاع از استقلال کشور بسیار با ارزش است,

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس بهترین وحدت را به نمایش گذاشت و مشارکت تمام اقوام و مذاهب در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور بسیار مهم و با ارزش بود.

,

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج با بیان اینکه اقدام سلحشورانه رزمندگان کشورمان در برابر جبهه باطل و دشمنان اسلام علیه حق را به همه رزمندگان اسلام و ملت ایران بسیار ستودنی است، عنوان کرد: هر کشوری به منظور حفاظت از آب، خاک، عزت و شرف خود نیاز به جانفشانی و ایثار دارد.

,

وی با تأکید بر دشمن شناسی ادامه داد: ما باید دشمن خود را بشناسیم و چگونگی مقابله با آن را فرا بگیریم تا بتوانیم از خاک و مملکت خود دفاع کنیم؛ چرا که با نگاه به تاریخ اسلام مشاهده خواهیم کرد که در هیچ برهه ای دشمنان اسلام از ضربه زدن به ممالک اسلامی غافل نبوده اند.

,

نگرانی دشمنان ایران از تشکیل جبهه مقاومت اسلامی

, نگرانی دشمنان ایران از تشکیل جبهه مقاومت اسلامی, نگرانی دشمنان ایران از تشکیل جبهه مقاومت اسلامی,

مولوی چاهانی افزود: انقلاب اسلامی به دست معمار کبیر انقلاب امام راحل به پیروزی رسید و آنچه که مسلم بود این بود که این انقلاب به سایر کشورها نفوذ کند واز این حیث دشمنان اسلام احساس خطر کردند و از تشکیل شدن جبهه حق و مقاومت اسلامی نگران بودند.

,

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج بیان کرد: در آن زمان با آنکه ایران اسلامی در برهه سخت قرار داشت و مورد تحریم استکبار جهانی و دیگر کشورهای غربی بود اما با مجاهدت و ایثار رزمندگان اسلام به مقابله با دشمن به پا خاست و  جوانان و رزمندگان اسلام جان، مال و هستی خود را فدای حفاظت از کشور کردند.

,

وی در پایان با اشاره به نقش ارزشمند بانوان در دوران جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: امروز ملت ایران و مسئولان باید عزت وخون شهدای دفاع مقدس را پاس بدارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه