اخبار داغ

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی البرز؛

۶۲۰ تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی ساوجبلاغ و نظرآباد قلع و قمع شد

۶۲۰ تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی ساوجبلاغ و نظرآباد قلع و قمع شد
سید مجتبی موسوی گفت: در راستای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی در روستاهای قاسم آباد بزرگ و کوچک ۶۲۰ تغییر کاربری تخریب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی البرز امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان، 200 هکتار از اراضی ساوجیلاغ و و نظرآباد از دست متصرفان خارج شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سید مجتبی موسوی حفاظت از بیت المال و صیانت از کاربری اراضی را از جمله مهم ترین اهداف دستگاه قضایی دانست و افزود: خوشبختانه پس از  بررسی و اقدامات قضایی با پشتیبانی خوب نیروهای فرماندهی انتظامی ساوجبلاغ و نظرآباد ساخت و سازها در اراضی کشاورزی قلع و قمع ها شد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه البرز دارای 68 هزار هکتار اراضی کشاورزی است، اظهار داشت: در راستای تبصره ۲  از ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی در روستاهای قاسم آباد بزرگ و کوچک تعداد ۶۲۰ مورد  تغییر کاربری شامل ۴۱۵ مورد دیوار کشی، ۹۶ مورد محوطه سازی، ۶۹ مورد احداث بنا اعم از مسقف و یا در حال تکمیل،۳۰ مورد استخر،۱۰ مورد دپوی مصالح ساخت بنا شناسایی و مورد قلع و قمع قرار گرفت.
,
 
,
سید مجتبی موسوی با تاکید بر اینکه در مجموع مساحت ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شده است، اظهار داشت: یگان حفاظت از اراضی کشاورزی البرز با افرادی که قصد خرد کردن اراضی را برای لطمه به سرمایه های کشور و منفعت طلبی دارند مقابله خواهد کرد و برخورد ا این موارد را در دستور کار قضایی قرار داده است.
,
 
,
فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی البرز در خاتمه با اشاره به اینکه مردم قبل از هر گونه معامله و خرید اراضی باید استعلام لازم را از جهاد کشاورزی برای حفظ قوانین کاربری داشته باشند، تصریح کرد: مردم از سرمایه های خود مراقبت گنند تا به واسطه بی اطلاعی از عواقب برخورد با بناهای غیرمجاز متحمل خسارت های مالی نشوند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه