اخبار داغ

رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد:

معدن سنگ لاشه آهکی اسدآباد فعال شد

معدن سنگ لاشه آهکی اسدآباد فعال شد
رحیم قربانی گفت: در راستای شعار "جهش تولید" امسال با پیگیری های زیاد معدن سنگ لاشه آهکی اسدآباد فعال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم قربانی، رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، از فعال سازی معدنی در اسدآباد بعداز سال‌ها تعطیلی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شعار امسال از سوی رهبر انقلاب با عنوان “جهش تولید” به دنبال راه اندازی کارخانه‌ها و معادن مختلف غیر فعال در این شهرستان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , عصر همدان,

وی گفت: معدن هلور سفلی دارای ماده معدنی سنگ لاشه آهکی و یکی از معادن غیر فعال شهرستان اسدآباد است که با پیگیری های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اداره شهرستان و تلاش های سرمایه گذار آن فعال شد.

,

رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد با بیان اینکه این معدن از سال ۹۳ تعطیل شده است، گفت: این معدن به دلیل عدم توجیه اقتصادی  و نداشتن سرمایه در گردش سرمایه گذار تعطیل شده بود.

,

وی با بیان اینکه مواد منفجره این معدن هنوز فعال نشده، افزود: در حال حاضر در این معدن ۵ نفر مشغول هستند که با راه اندازی کامل آن قطعا” اشتغالزایی بیشتری را خواهد داشت.

,

قربانی با تأکید بر اینکه  مراحل ضروری و اولیه در حال انجام و در آینده ای نزدیک بهره برداری آن نیز شروع خواهد شد، یادآور شد: این معدن قرار است هم لاشه سنگ آهکی و هم شن ماسه تولید کند که مواد اولیه آن برای سد سازی استفاده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه