اخبار داغ

امام جمعه شهر بهار:

دشمنان ما شبهات زیادی از دفاع مقدس در دل نوجوانان ایجاد کرده اند

دشمنان ما شبهات زیادی از دفاع مقدس در دل نوجوانان ایجاد کرده اند
حجت الاسلام محمد علی ارزنده در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه صدیقه کبری به شبهات ایجاد شده در ذهن نوجوانان و جوانان ما درباره شهدا و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز شاهد تحریف واقعیات دفاع مقدس توسط دشمنان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه شهر بهار در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه صدیقه کبری یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت و به تحریف واقعیات دفاع مقدس به دست دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: زمان چندانی از دوران دفاع مقدس نمی گذرد، اما چنان شبهاتی در این باره از طریق دشمنان در دل جوانان و نوجوانان ما ایجاد شده که نیازمند توجه ویژه به شناساندن دوران دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) افزود: روایتی از امام صادق آمده که سیدی از قم قیام خواهد کرد و کشته های مسیر این قیام شهیدند، امام معصوم پای این دفاع و شهادت را امضا زده است، به همین دلیل این دفاع را دفاع مقدس می نامند و این روایتی است که هیچ گاه از آن نام برده نمی شود و باعث شده که در دل جوانان و نوجوانان ما شبهه ایجاد شود.

,

حجت الاسلام ارزنده ادامه داد: رزمندگان ما امروز در مظلومیت بسیاری به سر می برند چرا که می بینیم هنوز ۷۰ سال بعد از جنگ جهانی دوم از نوه های افرادی که جان خود را در جنگ از دست دادند تقدیر می شود، اما امروز جانبازان ما هنوز روی تخت بیمارستان خوابیده اند و ما بر خلاف اینها حرکت می کنیم.

,

امام جمعه بهار به امکاناتی که برای خانواده شهدا درنظر گرفته می شود اشاره کرد و اذعان داشت: دائم می گویند خانواده شهدا از امتیاز استفاده می کنند، در حالی که اینها از موهبت داشتن پدر بی نصیب بودند، کم لطفی در حق خانواده ایثارگر، شهدا و جانبازان در جامعه به حد اعلا رسیده است.

,

وی به مقاله از فاو تا فاو که در دوره دفاع مقدس در یکی از روزنامه ها منتشر شده بود اشاره کرد و گفت: در آن زمان در این مقاله رزمنده ایرانی و عراقی را مقایسه کرده بود که درد دل رزمندگان بود، اما وضعیت الان خیلی بدتر است و اجحاف زیادی در حق رزمندگان و خانواده شهدا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه