اخبار داغ

علی سلیمانی:

«دادستان» را تا پایان همراهی خواهم کرد/ کارگردانی مجموعه قرآنی «الف»

«دادستان» را تا پایان همراهی خواهم کرد/ کارگردانی مجموعه قرآنی «الف»
علی سلیمانی می‌گوید در سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی جزو بازیگران اصلی است و تا پایان فیلمبرداری در کار حضور خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سلیمانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره کارهای جدید خود توضیح داد: هم اکنون مشغول بازی در سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی هستم و از آنجاکه در این مجموعه جزو بازیگران اصلی هستم تا انتهای فیلمبرداری در سریال حضور خواهم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی سلیمانی, مسعود ده‌نمکی,

وی ادامه داد: تهیه‌کننده این مجموعه محمد خزاعی است و هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده و… از دیگر بازیگرانی هستند که در این کار با آن‌ها همبازی هستم.

, محمد خزاعی,

این بازیگر تلویزیون با اشاره به اینکه اجرای برنامه «ما ایرانی‌ها» به تهیه‌کنندگی قاسم اورنگی را در شبکه پنج برعهده دارد، اظهار کرد: «ما ایرانی‌ها» پنجشنبه‌ها روی آنتن می‌رود و بازپخش آن هم جمعه‌ها خواهد بود. این برنامه که یک جُنگ شبانگاهی است و در آن به مسایل خانواده‌ها نیز می‌پردازد، هدفش ایجاد حالی خوب برای مردم است.

, قاسم اورنگی, شبکه پنج,

سلیمانی در ادامه به سریال «کتونی زرنگی» ساخته علی ملاقلی پور اشاره کرد و گفت: مجموعه «کتونی زرنگی» را نیز برای شبکه سه آماده پخش دارم اما مشخص نیست چه زمانی روی آنتن می رود.

, علی ملاقلی پور, شبکه سه,

وی درباره حضور در تئاتر نیز عنوان کرد: با وضعیت موجود در کشور فعلا امکان حضور در هیچ نمایشی را ندارم.

,

این بازیگر در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه مستندی با عنوان «الف» را نیز در دست ساخت دارم که به اولین مواجهه آدم‌ها با قرآن کریم می‌پردازد و در تهران و چند شهر دیگر جلوی دوربین خواهد رفت. این مستند به سفارش جایی تولید نمی‌شود و تمام هزینه‌های آن را شخصا پرداخت می‌کنم.

, الف,

انتهای پیام/

,

منبع:صبا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه