اخبار داغ

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد:

روحیه مقاومت مردم ایران سر لوحه کشور‌های منطقه است

روحیه مقاومت مردم ایران سر لوحه کشور‌های منطقه است
حسامی گفت: روحیه مقاومت ایران در منطقه تبدیل به مکتبی اسلامی و ضروری شده چرا که در کشور‌های اطراف همچون یمن، سوریه و لبنان نیز همین مکتب را سرلوحه خود قرار داده و در مقابل سختی‌ها و دخالت‌های بیگانگان ایستادگی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسین حسامی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهرستان مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، در رابطه با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه یادواره‌های این جنگ تحمیلی اظهار کرد: زمانی که حرف از چهلمین سالگرد می‌شود ممکن است بحث سالگرد گفتن تداعی مناسبی باشد و این در صورتی است که در این موضوع تداوم مقاومت خیلی مهم‌تر است و باید پررنگ‌تر دیده شود چراکه اگر فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت نبود قطعاً اقتدار جمهوری اسلامی ایران به بیرون از مرز‌های این کشور با این صلابت صادر نمی‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: فرهنگ مقاومت نقطه کلیدی جمهوری اسلامی ایران است و موفقیت و فائق آمدن بر همه مشکلات گوناگون به‌موجب ایستادگی ملت ایران در برابری دشمنان و سختی‌ها است.

,

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهرستان مشهد تصریح کرد: امروزه همه افراد جامعه به شعار «ما قوی هستیم» که از محورهای اصلی جمهوری اسلامی ایران است ایمان آورده‌اند و در همه زمینه‌ها این شعار را سرلوحه فعالیت خود قرار می‌دهند.

,

وی افزود: از زمان جنگ تا به امروز عرصه دفاع ملت ایران از سنگر‌ها و خط مقدم تا جنگ فرهنگی و نرم متغیر بوده و خدا را شاکریم که در همه عرصه علی‌رغم دشمنی‌ها و سنگ‌اندازی‌ها از سوی دشمنان سربلند بوده و پیروز بیرون آمده‌ایم.

,

حسامی روحیه مقاومت کادر درمانی را در هفت ماه گذشته ستودنی دانست و گفت: اکنون خط مقدم جبهه مدافعان جمهوری اسلامی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قرارگرفته است و الحق که روحیه جهاد، ایثار و شهادت در تمام کادر درمانی، پرستاران و پزشکان موج می‌زند.

,

وی افزود: روحیه مقاومت ایران در منطقه تبدیل به مکتبی اسلامی و ضروری شده چراکه در کشور‌های اطراف همچون یمن، سوریه و لبنان نیز همین مکتب را سرلوحه خود قرار داده و در مقابل سختی‌ها و دخالت‌های بیگانگان ایستادگی می‌کنند.

,

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهرستان مشهد اذعان کرد: زمانی که بحث شیوع ویروس منحوس کرونا اتفاق افتاد خیلی از کشور‌های پیشرفته دنیا که ازلحاظ فنّاوری ادعا داشتند مدعی بودند در مواجهه با این ویروس مشکلی ندارند و به‌عین دیدیم که کشور‌هایی همچون آمریکا چگونه وضعیت اجتماعی‌شان نا به سامان شد.

,

وی افزود: این در صورتی است که تفکر ارزشی و مدیریت جهادی در کشور ایران متبلور شده و همه جامعه پای‌کار آمده و مقاومت مردم ایران جنس دفاع سلامت به خود گرفته است.

,

حسامی در پایان خاطر نشان کرد: شیوع ویروس کرونا در زمان تشدید تحریم‌های آمریکایی بهترین موقعیت برای اثبات قدرت روحیه مقاومت مردم ایران به جهانیان بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه