اخبار داغ

رقبای اسکار کمتر و کمتر می‌شوند؛

وس اندرسون حضور در رقابت اسکار ۲۰۲۱ را از دست داد

وس اندرسون حضور در رقابت اسکار ۲۰۲۱ را از دست داد
فیلم «گزارش فرانسوی» وس اندرسون از شانس حضور در اسکار امسال بازماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایندی وایر، در حالی که مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۲۱ در آوریل برگزار خواهد شد، فیلم‌هایی می‌توانند در رقابت امسال حضور داشته باشند که تا ۲۸ فوریه نمایش داده شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با توجه به ناکامی تقریبی «تنت» در کشاندن مخاطبان به سینماهای آمریکا، به نظر می‌رسد فیلم‌های کمتری امسال روی پرده را ببینند. این در حالی است که سالن‌های سینماهای نیویورک و لس‌آنجلس هنوز بازگشایی نشده‌اند.

,

فیلم «گزارش فرانسوی» ساخته وس اندرسون از جمله فیلم‌هایی است که نامش در فهرست فیلم‌های در دست اکران دیزنی و سرچ‌لایت جای نگرفته است. این فیلم که قرار بود در جشنواره کن امسال اکران شود با شیوع کرونا ابتدا به اکتبر سال ۲۰۲۰ موکول شد و در نهایت دیزنی آن را از تقویم اکران امسال حذف کرد.

,

در این فیلم شماری از بازیگران مطرح شامل بنسیو دل تورو، آدرین برودی، تیموتی شالامه، تیلدا سوینتون، فرانسیس مک‌دورماند، جفری رایت، بیل موری و اوون ویلسون بازی کرده‌اند.

,

وس اندرسون سازنده فیلم «هتل بزرگ بوداپست» است که ابتدا در جشنواره فیلم برلین اکران شد و ۹ نامزدی اسکار را دریافت کرد. هرچند احتمال نمایش فیلم در برلیناله ۲۰۲۱ می‌رود اما بیشتر انتظار می‌رود این فیلم نخستین بار در جشنواره کن ۲۰۲۱ دیده شود زیرا فیلمبرداری آن در فرانسه صورت گرفته است.

,

تکلیف اکران فیلم‌های متعددی هنوز روشن نیست که فیلم «آوارگان» که در ونیز و تورنتو با موفقیت دیده شد از آن جمله است. «استیل‌واتر» به کارگردانی تام مک‌کارتی سازنده فیلم موفق «اسپات‌لایت» نیز سرنوشت نامشخصی دارد.

,

«وقتی برای مردن نیست» از مجموعه جیمز باند، «تل‌ماسه» دنی ویلنوو و «اخبار دنیا» ساخته پل گرینگراس با بازی تام هنکس نیز اکرانشان برای تعطیلات سال نو پیش‌بینی شده و هالیوود منتظر است تا ببیند کار آنها چطور پیش می‌رود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه