اخبار داغ

مدیر آموزش ‌و پرورش سرخس:

220 نیروی آموزشی به آموزش و پرورش افزوده شد/ واگذاری اعتبار 800 میلیون تومانی برای خرید تجهیزات آموزشی

220 نیروی آموزشی به آموزش و پرورش افزوده شد/ واگذاری اعتبار 800 میلیون تومانی برای خرید تجهیزات آموزشی
دادمحمدی گفت: با پیگیری نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی، 220 نیروی جدید آموزشی امسال به بدنه آموزش و پرورش سرخس افزوده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس دادمحمدی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: با پیگیری نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی 220 نیروی جدید آموزشی امسال به بدنه آموزش و پرورش سرخس افزوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مدیر آموزش و پرورش سرخس افزود: 115 نفر از این نیروها از قبول شدگان نهضت سوادآموزی و سرباز معلمانی هستند که در سنوات گذشته و از سال 91 به قبل منتظر ورود به آموزش و پرورش بودند.

,

وی بیان کرد: همچنین 40 نفر در قالب ماده 28 و تربیت معلم از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش سرخس شدند.

,

 دادمحمدی اضافه کرد: 65 نفر دیگر نیز که در آزمون نهضت جزو قبول شدگان نیستند، به صورت نیروی حق التدریس به مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ملحق شدند.

,

مدیر آموزش و پرورش سرخس در ادامه با اشاره به تخصیص ویژه خرید تجهیزات آموزشی برای مدارس سرخس گفت: با پیگیری نماینده مردم سرخس در مجلس و از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور، 800 میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات آموزشی اختصاص یافته است.

,

وی بیان کرد: هم اکنون پیگیر افزایش سهمیه پذیرش دانشگاه فرهنگیان نیز برای سال تحصیلی 99-1400 هستیم که در مرحله تکمیل ظرفیت است.

,

دادمحمدی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت ساخت واحدهای آموزشی نفت خاطرنشان کرد: برای ساخت این 7 واحد آموزشی، 21 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار جذب شده که تاکنون 8 میلیارد تومان آن هزینه شده و با پیگیری های صورت گرفته، به زودی شاهد افتتاح این واحدهای آموزشی خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه