اخبار داغ

عیسی زاده مطرح کرد؛

حرف‌های بی‌ربط جایگزین اصلاح وضعیت رهاشده بازار/ هیچ تدبیری از دولتمردان برای بهبود وضع موجود دیده نمی‌شود

حرف‌های بی‌ربط جایگزین اصلاح وضعیت رهاشده بازار/ هیچ تدبیری از دولتمردان برای بهبود وضع موجود دیده نمی‌شود
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه قیمت کالاها روز به روز افزایش می یابد ولی دولتمردان به جای حل مشکلات، حرف های بی ربط می زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با تبریک هفته دفاع مقدس به تمام مردم به ویژه همرزمان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده ها شهدا که اسوه های صبر هستند، اظهار کرد: باید در زمینه اقتصاد و فرهنگ و تمامی زمینه ها نیز از دوران دفاع مقدس درس و الگو بگیریم که وجبی از خاک ما در دست دشمن باقی نماند، در تمام زمینه ها نیز باید اینگونه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی افزود: اگر دیروز سرداران جنگ در هشت سال دفاع مقدس، حماسه ها آفریدند، امروز سرداران اقتصادی باید سنگرهای اقتصادی را فتح و مردم را از تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی نجات دهند.

,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و تورم و گرانی، گفت: نمی دانم دولتمردان از وضعیت بازار و قیمت ها خبر دارند یا نه؟ آیا می دانند که در کشور چه می گذرد و تورم هست؟ متاسفانه روز به روز قیمت ها کالاها افزایش می یابد ولی هر روز دولتمردان به جای حل مشکلات، حرف های بی ربط می زنند.

,

عیسی زاده، با تاکید بر اینکه امروز معیشت و رفع نیازهای مردم باید در اولویت دولت باشد، تصریح کرد: دهک های پایین جامعه با مشکلات بسیاری روبرو شده اند و نمی دانم که دولتی ها آن را می دانند یا خیر؟ اگر نمی دانند من به عنوان نماینده مردم از این طریق می گویم که قیمت اساسی ترین کالاهای زندگی چند برابر شده است و روز به روز افزایش می یابد.

,

وی با بیان اینکه نباید بازار به حال خود رها شود، اظهار کرد: در این اوضاع کرونایی، از رئیس دولت که به صورت مجازی در مراسمات شرکت می کند،  انتظار داریم که به این مسائل رسیدگی و مشکلات معیشتی مردم را برطرف کند.

,

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید به فکر این مردم بود، افزود: مردم ولی نعمت ما بوده و پیروزی انقلاب و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس و سیلی زدن به صورت استکبار  به برکت مردم بود و در واقع هر چه داریم به برکت مردم است.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه هیچ تدبیری از دولت تدبیر و امید دیده نمی شود، اظهار کرد: هیچ تدبیری برای معیشت مردم دیده نمی شود و لذا به جای حاشیه سازی و حرف های بی ربط، باید دست به دست هم داده و مشکلات مردم و بیکاری جوانان و معیشت مردم را برطرف کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه