اخبار داغ

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد:

ممنوعیتی برای فعالیت دوومیدانی کاران در ورزشگاه شهید نصیری یزد وجود ندارد

ممنوعیتی برای فعالیت دوومیدانی کاران در ورزشگاه شهید نصیری یزد وجود ندارد
هاشمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: هیچ‌گونه ممنوعیتی برای فعالیت دوومیدانی کاران در پیست ورزشگاه شهید نصیری وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احمد هاشمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص مطالب منتشرشده در فضای مجازی مربوطه به جلوگیری از ورود دوومیدانی کاران به پیست تارتان شهید نصیری یزد و تمرینات ورزشکاران این رشته، گفت: هیچ‌گونه اختلافی میان هیات دوومیدانی و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نبوده و نیست و تنها دلیل تعطیلی چندروزه تمرینات دوومیدانی کاران استان واگذاری پیست بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: پیست دوومیدانی ورزشگاه شهید نصیری در اختیار هیات دوومیدانی شهرستان یزد بوده که با توجه به انصراف هیات، این پیست تا زمان برگزاری مجدد مزایده در اختیار اداره کل ورزش و جوانان خواهد بود و در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت و تعطیلی تمرینات دومیدانی کاران صرفاً طی کردن مراحل اداری و واگذاری پیست به این اداره کل بوده است.

,

هاشمی اظهار داشت: همواره حامی هیات‌ها و ورزشکاران بوده و هستیم و هیچ‌گونه تصمیم ناعادلانه و عجیبی در کار نبوده است و تمرینات دوومیدانی کاران از سر گرفته خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه