اخبار داغ

شهردار تبریز مطرح کرد؛

مراجع نظارتی، ملاکِ شهرداری در حادثه خیابان طالقانی/ کنایه عضو شورا را ندیدم

مراجع نظارتی، ملاکِ شهرداری در حادثه خیابان طالقانی/ کنایه عضو شورا را ندیدم
شهین‌باهر گفت: من پست اینستاگرامی آقای بابایی اقدم را ندیده‌ام. پس از خواندن آن اظهار نظر خواهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، ایرج شهین‌باهر شهردار تبریز درخصوص بازداشت شهردار منطقه سه تبریز به دلیل مقصر بودن در حادثه خیابان طالقانی، اظهار داشت: مجموعه شهرداری کوتاهی‌هایی که شاید در حوزه فنی صورت گرفته است را بررسی می‌کند، اما آنچه برای ما ملاک است تصمیم مراجع قضایی بوده که قطعا آن‌ها نیز بررسی خواهند کرد و پس از اینکه مقصران این حادثه مشخص و اعلام شد، ما نیز برخورد خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

شهردار تبریز در پاسخ به این سوال که تدبیر شهرداری تبریز برای جلوگیری از تکرار این حوادث چیست، ابراز داشت: بحث ایمنی کارگا‌ه‌ها ضوابط خاص خود را دارند و باید رعایت شوند که در این صورت شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود. این یک قاعده کلی است و همیشه در قراردادها جزو قرارداد پیمانکار است. اما به هر حال باید دستگاه نظارتی اقدامات لازم را برای حسن انجام کار و رعایت تمهیدات انجام دهد تا حوادث این چنینی رخ ندهد. 

,

شهین باهر تأکید کرد: مسلما این اتفاق تلنگری برای تمامی افرادی بود که در این کارگاه‌ها فعالیت دارند. آن‌ها باید حواسشان جمع باشد و شرایط به گونه‌ای فراهم شود که این اتفاقات تکرار نشود. اینگونه حوادث و اینکه یکی از شهروندان ما جان خود را از دست بدهد واقعا دردآور است. برای جلوگیری از وقوع اتفاقات همگی مکلف به پیروی از این شعار در حوزه‌های کاری هستیم که: اول ایمنی بعد کار.

,

وی در واکنش به این سوال که چرا پرداختی شهرداری تبریز به رسانه‌ها شفاف‌سازی نشده است، اعلام کرد: درخواست خاصی برای این کار انجام نشده ولی فکر نمی‌کنم مانعی باشد. ما در این دوره نه تنها در حوزه رسانه که بلکه در سایر حوزه‌ها خارج از اصول و طرح اجتماعی نخواستیم که پرداختی داشته باشیم!

,

شهردار تبریز در خاتمه راجع به پست یکی از اعضای شورای شهر در فضای مجازی که افکار عمومی آن را به شهردار تبریز نسبت می‌دهند، گفت: من این پست را ندیدم. باید ببینم چه هست و بعد پاسخگو خواهم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه