اخبار داغ

فیلمی که مخاطبش را میخکوب می کند

فیلم «در امتداد بی انتها» داستانی از ستایش عشق و زندگی +تصاویر

فیلم «در امتداد بی انتها» داستانی از ستایش عشق و زندگی +تصاویر
نویسنده و کارگردان فیلم در امتداد بی انتها گفت: فیلم «در امتداد بی انتها» بزودی وارد جشنواره ها و بازار فیلم های کوتاه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش یزدرسا، چندی پیش انونسی از یک فیلم در شبکه های اجتماعی پخش شد که پلان های دلهره اور ان از یک فیلم جذاب و دیدنی خبرمی داد، فیلم کوتاه «در امتداد بی انتها» که با توجه به داستان، صحنه و جلوه های ویژه آن، به نظر می رسد مخاطب را در جلو قاب تصویر میخکوب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهدی مرعشی نویسنده و کارگردان فیلم در امتداد بی انتها در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص این فیلم کوتاه اظهار کرد: : شاید ما مردمان کویری یزد بیشتر از هر کسی مفهوم کم آبی را بفهمیم و آب برای ما با مفهوم زندگی عجین شده است، ما با چشمان خود حرکت شن های روان و طوفانی های خشمگین کویر را دیده ایم و اگر عشق نبود هرگز در این جای جهان نشانه ای از زندگی انسان وجود نداشت.

,

, ,

وی با بیان اینکه فیلم در امتداد بی انتها داستانی است از ستایش عشق و زندگی عنوان کرد: روایت این فیلم به گونه ای است که در آینده فرضی ولی نچندان دور بخش های بزرگی از زمین خشک و بی آب شده و در حالی که مردمان به سمت مناطق پرآب تر مهاجرت کرده اند عده اندگی با بی آبی مبارزه می‌کنند که در این هنگامه مردی درجستجوی یافتن تنها یابنده آبهای زیر زمینی است، مجبور می‌شود با دخترکی همسفر شده و از بیابان عبور کند.

,

این کارگردان با بیان اینکه فیلم درامتداد بی انتها بزودی  وارد جشنواره ها و بازار فیلم های کوتاه می شود اذعان کرد: این اثر با حمایت های خوب و تهیه کنندگی سید علیرضا کاظمی و مدیر تولیدی مهدی قانع به سرانجام رسید.

,

, ,

مرعشی ابراز کرد: مشاور هنری و طراح صحنه بر عهده ابوالفضل سلیمی دربرزی بود و رامین راستجو نیز مدیر فیلم برداری این اثر را بر عهده داشت.

,

این کارگردان یزدی افزود: این فیلم کوتاه، پیام احمدی نیا، سیدة ضحی کاظمی، محسن عالمزاده، اسماعیل ملا نوری، دنیا میررکنی، جواد شاکری، علیرضا اخوند زاد، اصغر کریمی ایفای نقش می کنند.

,

نویسنده و کارگردان فیلم در امتداد بی انتها تاکید کرد: برای ساخت این اثر هنری، مجتبی زارع به عنوان مدیر صدابرداری، سعید سلمان روغنی برای تدوین، مهدی هدایتی در گریم، بهناز زحمتکش به عنوان طراح لباس، بیتا سلیمی در عکاسی صحنه، حامد غنی در مدیر تدارکات و هادی رحیم دل به عنوان برنامه ریز زحمات زیادی را عهده دار شدند که از همه این عزیزان تشکر ویژه و خداقوت دارم.

,

, ,

سید علیرضا کاظمی تهیه کننده فیلم در امتداد بی انتها در گفتگو با خبرنگار یزدرسا بابیان اینکه من یک مدیر صنعتى هستم وهنرمند نیستم اظهار کرد:انچه باعث ورود من به عرصه تهیه کنندگی شدعدم حمایت افراد مسؤلى است که در پست یا مقام دولتى با دسترسى به منابع مفید وموثر دارند و کاری نمی کنند.

,

کاظمی افزود: خوشحالم که بتوانم به عنوان یک انسان موثر از قشر مظلوم هنرمند که شاکله ساخت فرهنگ در دستانشان هست حمایت کنم وامیدوارم گارد بسته این عزیزان که به حق با تحمل ناملایمات ایجاد شده ازافرادى که وظیفه حمایت دارند ونمی کنندایجاد شده بازتر وپذیراى افرادى که توان حمایت برای تولید محصولا ت مفید فرهنگى دارند داشته باشند.

,

, ,

وی ادامه داد: عمده وظایف تهیه کنندگى را دوستان خوبم مهدى قانع ومهدى مرعشى نویسنده وکارگردان این کار به عهده گرفتند وبدون ذره اى چشم داشت انجام دادند و این فیلم تجربه جالبى براى من که صنعتگر ومدیر صنعتى هستم بود.

,

کاظمی عنوان کرد:درچهارچوب هاى مدیریتى انچه دستگیرم شد اینکه قشر هنرمند صحنه وتئاتر وتلوزیون انصافا مظلوم هستند ولازم است نگاه ویژه اى به این افراد که روحیه خاصى دارند شود.

,

, ,

کاظمی با بیان اینکه هنرمندان هم اجازه دهند اشخاص به جامعه هنری وارد شوند گفت: شاید نوع چهار چوب هاى ما صنعتى ها زیاد خشک باشد اما بدون مرز بودن هنرمندان در مباحث تعهدى هم خوب نیست على ایحال بسیار از انجام این کار خرسندم.

,

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم کسى درساخت این کار از بنده دلخور نباشد و همینجا از تمام عوامل و دست اندرکاران این اثر تشکر ویژه میکنم.

,

انتهای پیام/س*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه