اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب مطرح کرد:

تشریح اهم اقدامات انتظامی شهرستان سرپل ذهاب در شهریورماه سال جاری

تشریح اهم اقدامات انتظامی شهرستان سرپل ذهاب در شهریورماه سال جاری
منوچهر رضایی, فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب اهم اقدامات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی این شهرستان در شهریور ماه سالجاری را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  منوچهر رضایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن تشریح عملکرد شهریور ماه سال ۱۳۹۹ انتظامی شهرستان گفت: کشف سرقت ۲۱ فقره، دستگیری سارق ۲۸ نفر، دستگیری معتادین متجاهر ۵ نفر، دستگیری محکومان مرتبط با پرونده های قضایی (مجرمین ، مجلوبین و ...) ۷۰ نفر از اقدامات انتظامی این شهرستان در شهریور ماه سالجاری است.

وی در ادامه توقف وسایل نقلیه به تعداد ۱۴۷ دستگاه، اعمال قانون و برخورد با تخلفات راهور ۱۲هزار و۲۲۰ فقره ،بازدید و سرکشی از تعداد ۱۵۰ واحد صنفی، پلمب تعداد ۲۲ واحد متخلف صنفی و فاقد پروانه در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا را از دیگر اقدامات دانست.

سرهنگ رضایی افزود:  ارائه خدمات قضایی به همشهریان را ۴۸۳ فقره، ماموریت های فوریت‌پلیسی۱۱۰ و رسیدگی به درخواست شهروندان ۱۰۸۳ فقره، تعویض پلاک و سایل نقلیه ۴۲۰ مورد از دیگر عملکرد ماموران امنیت این شهرستان بوده است.

این مقام مسئول در ادامه کشف تعداد ۵۵۰۸ عدد انواع قرص و آمپول غیرمجاز، کشف یک دستگاه لیزر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را در راستای اجرای طرح ارتقاء اجتماعی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان بیان داشت: امنیت جامعه اولویت اول نیروی انتظامی بوده و ناجا در برخورد با مجرمین و برقراری نظم و امنیت مقتدرانه پیش خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه