اخبار داغ

امروز صورت گرفت؛

آیین تکریم و معارفه مدیران کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه

آیین تکریم و معارفه مدیران کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه
آیین تکریم و معارفه مدیران کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حمیدرضا قاسمی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه ضمن قدردانی از همکاری و همفکری های صورت گرفته، اظهار داشت: میانگین سرانه درآمد استان کرمانشاه نصف میزان میانگین کشوری است.

مدیرکل پیشین تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در طی این مدت بحث وصول در حوزه درآمدها، بازرسی و پوشش بیمه ای در دستور کار قرار داشت.

وی بیان داشت: با تلاش های صورت گرفته طی این مدت رتبه اول و سوم کشوری را در زمینه درآمدها و وصول آنها کسب کردیم.

قاسمی خاطر نشان کرد: همچنین در زمینه بازرسی ها هم به رتبه پنجم کشوری دست یافتیم که حاصل تلاش تمام مجموعه است.

وی ادامه داد: در زمینه پوشش بیمه ای یک معضل دو دهه ای در استان داریم و با ۳۹ درصد پوشش بیمه ای رتبه ۲۸ را در کشور دارا هستیم.

مدیرکل پیشین تامین اجتماعی استان کرمانشاه اضافه کرد: در راستای افزایش پوشش بیمه ای اقدام موثری با همکاری استانداری کرمانشاه صورت گرفته است که  به تصویب شورای اشتغال استان نیز رسیده و در آن همه دستگاه های اداری موظف به حمایت در این زمینه شده اند.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی شده است با اجرایی شدن این همکاری ۳۷ گروه بیمه ای تفکیک می شوند و برنامه خاصی برای آنها داریم و براساس آن تا پایان سال ۳۵ هزار بیمه شده جدید به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان افزوده می شود و به حدود ۴۶ درصد پوشش بیمه ای در استان کرمانشاه خواهیم رسید.

در این آیین از زحمات حمیدرضا قاسمی مدیر کل سابق تامین اجتماعی تقدیر و ایمان بیوس به عنوان مدیر کل جدید تامین اجتماعی استان کرمانشاه معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه