اخبار داغ

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان:

11 پروژه مدرسه‌سازی با مشارکت بنیاد برکت در استان زنجان به بهره‌برداری رسید

11 پروژه مدرسه‌سازی با مشارکت بنیاد برکت در استان زنجان به بهره‌برداری رسید
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: 11 پروژه مدرسه‌سازی با 33 کلاس با مشارکت بنیاد برکت به صورت همزمان با سراسر کشور امروز در استان زنجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانگیر صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برای این پروژه‌ها در مجموع 15 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: مجموع پروژه‌ها 150 مورد در 22 استان کشور بود و 11 مورد متعلق به استان زنجان بود که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور مسئولان ملی و استانی به بهره‌برداری رسید.

,

صفری با بیان اینکه برنامه افتتاح استان زنجان به صورت پایلوت در روستای پری از توابع شهرستان ماهنشان بود، افزود: پروژه‌های مشارکتی با بنیاد برکت در مناطق محروم استان از جمله ماهنشان، خدابنده، انگوران و خرمدره احداث شده و پروژه مربوط به روستای پری نیز 6 کلاسه است.

,

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: نماینده بنیاد برکت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، فرماندار ماهنشان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در این مراسم در روستای پری حضور داشتند.

,

وی با بیان اینکه این مدارس پس از افتتاح جهت بهره‌برداری در اختیار اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان قرار می‌گیرد، اظهار داشت: اکثر پروژه‌ها با کاربری مقطع ابتدایی و تعدادی هم با کاربری مقطع متوسطه اول ساخته شده اما نحوه بهره‌برداری از آن‌ها در مقاطع مختلف در اختیار آموزش و پرورش است.

,

صفری خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی 1400 -1399 در مجموع 23 پروژه با بیش از 63 میلیارد تومان اعتبار، افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه