اخبار داغ

فرمانده تیپ ۱۸۸ زرهی نزاجا مطرح کرد؛

اعتماد به نفس و خودباوری از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی/ ملت ایران هیچگاه زیر بار ذلت نمی‌رود

اعتماد به نفس و خودباوری از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی/ ملت ایران هیچگاه زیر بار ذلت نمی‌رود
شهریار محمدی گفت: ملت سرافراز ایران اسلامی تحت هیچ شرایطی زیر باز ذلت نخواهند رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار محمدی، فرمانده تیپ ۱۸۸ زرهی نزاجا در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: جنگی که در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ با پاره کردن قطعنامه الجزایر اجرا شد وهشت سال به طول انجامید مطمئناً دستاوردهای خاصی داشت و همانطور که از اسمش برمی‌آید "هفته دفاع مقدس" می‌گویند چرا که برای ما مقدس است؛ در این جنگ نابرابر خون های زیادی از رزمندگان اسلام نثار انقلاب شد از این خطه کشور هم شهید و جانباز داشتیم که تا پای جان از آرمان ها و اهداف انقلاب دفاع کردند.

وی بیان کرد: بهترین دستاورد جنگ رسیدن به خودباوری و خودساختگی بود که باعث شد امروز پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب به نسل جوان بیاموزیم بدون اتکا به شرق و غرب روی پای خود بایستند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: کشور ایران آنقدر ارزشمند است افراد مبتکر، خلاق و از جان گذشته دارد که توانست بزرگی خود را در جهان ثابت کند، با شهدا و جانبازان و آزادگان صبوری که تقدیم انقلاب شد توانستیم ثابت کنیم که تا پای جان از کشور دفاع کرده و مدافع اسلام هستیم و می‌توانیم رهرو راه بزرگانی همچون امام راحل و رهبر معظم انقلاب باشیم که این انقلاب را رقم زدند، چنان که امروز شاهد هستیم حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر جهان اسلام هستند.

تفکر بسیجی و مکتب حاج قاسم سلیمانی را کشورهای استکباری قبول ندارند

به گفته وی، بسیج کلمه بسیار مقدسی بوده که هر فردی نیت بسیج را در قلب خود داشته و خالص و مخلص پای کار باشد یا به مادیات توجه نکند زندگی والایی دارد، هرکس هم که این نیاز را در قلب خود داشته باشد مطمئن است می‌تواند کشور را به سمت رشد و تعالی پیش ببرد و امید است که تمام مسئولان اینگونه راه را ادامه دهند.

محمدی تصریح کرد: وحدت فرماندهی و گوش به فرمان امام راحل بودن عامل پیروزی و موفقیت در جنگ بود، ایشان یک وحی الهی و نفوذ کلامی در نیروهای مسلح و مردم داشتند که اگر بزرگترین مشکلی هم رخ می داد با یک کلمه حرف ایشان برطرف بود.
 
وی افزود: اولین شعاری که ما در انقلاب اسلامی آن را بر سرزبان داشته و مدام تکرار می کردیم " نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی" بود؛ ما اتکا را به هیچکس قبول نداریم، خودمان هستیم و کشوری خود ساخته داریم که حاضر نیستیم هیچگاه زیر یوق استعمار برویم، بر این اساس تفکر بسیجی و مکتب حاج قاسم سلیمانی را کشورهای استکباری و فرامنطقه‌ای قبول ندارند آنها می‌خواهند کشورها تحت استعمارشان باشند؛ دشمنان بدانند هیچ موقع این ملت و مرز و بوم زیر بار ذلت نخواهند رفت و این آرزوی محال را با خود به گور خواهند برد.
 
این مقام مسئول در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: وقتی سایر کشورها، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را می بینند که سر در برابر ظلم فرو نمی آورد و چگونه جواب دندان شکنی برای شهادت حاج قاسم سلیمانی در دل پایگاه های دشمن دادیم و... از ما الگو می گیرند؛ در همین زمینه باید بدانیم "بسیج" کلمه بسیار بزرگی بوده که معنا و مفهوم زیادی دارد اگر بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم ساعت ها زمان می برد، بسیج از جان گذشته است و برای اجرای فرمان رهبر، کاهش آلام مردم و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب و نظام که همان رسیدن به اسلام ناب محمدی است، جان می دهد.
 
برای لبیک به ندای رهبر همه جان می دهیم
 
وی ادامه داد: در بحبوحه جنگ به همراه خانواده ام در پایگاه همدان زندگی می کردیم با چشمان خودم می دیدیم که همسایه کنارمان اگر پدر شهید می‌شد به خاطر مملکت فرزندان و دوستان هم همین راه را ادامه می دادند کسی در آن زمان به فکر پست و مقام نبود به مادیات فکر نمی کرد و همه به فکر نجات کشور بودند، الان هم همان شرایط است هیچ فرقی نکرده اگر خدایی نکرده کوچک ترین خطری کشور را تهدید کند همه برای آن سر می‌دهیم و برای لبیک به ندای رهبر همه جان می دهیم.

فرمانده تیپ ۱۸۸ زرهی نزاجا افزود: امروز باید حقایق جنگ برای نسل جوان بازگو شود، باید آن ها بدانند که جنگ چه بوده چرا شهید دادیم و چرا به خاطر دفاع از مملکت جلو چند کشور ابرقدرت که از عراق حمایت می کردند ایستادگی کردیم، اصلاً تجهیزاتی که در زمان جنگ عراق داشت در برابر با نیروهای ما قابل قیاس نیست وقتی جنگ شروع شد هنوز انقلاب نوپا و کشور در حال بازسازی بود در آن موقع نفوذ کلام امام راحل باعث شد همه یک صدا، متحد و واحد شوند و با وحدت فرماندهی ایشان کشور را نجات دادند.

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز هم شرایط جنگ مهیا شود بنده به عنوان یک سرباز انقلاب آماده اجرای دستور هستم، چرا که قسم خوردیم برای حفظ مملکت و اجرای دستورات رهبر انقلاب، خودم که هیچ از جان تمام اعضای خانواده نیز می گذرم و اگر ایشان فرمان دهند برای اجرای آن سَر می‌دهیم.

محمدی در پایان به بیان یک خاطره پرداخت و گفت: دانش آموز دبیرستانی و به عنوان یک بسیجی در مدرسه فعال بودم به یاد دارم روز ۲۲ بهمن همه داخل یک پارک جمع شدند؛ پدرم آن روز چون نظامی بود به منطقه اعزام شد، دقیقاً دو ساعت پس از حرکت وی هواپیماهای عراقی شهرستان قروه سنندج را بمباران کردند شهر کاملا تخریب شده بود( آن وضعیت و شرایط را نمی توانم بازگو کنم) اما همین را بگویم که پدرم به منطقه رسیده بود همکارانش از اوضاع احوالات شهر سوال کرده بودند که بی اطلاع بود تا اینکه بعد از 2 روز خبر سلامتی خود را به پدرمان دادیم. حتی با آن وضعیت حاضر نبود جبهه را ترک کند و برگردد چرا که برای دفاع از کیان مرز و بوم و این مردم راهی منطقه شده بود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
, تفکر بسیجی و مکتب حاج قاسم سلیمانی را کشورهای استکباری قبول ندارند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, برای لبیک به ندای رهبر همه جان می دهیم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه