اخبار داغ

رزم حسینی:

دو تابعیتی بودنم را قویا تکذیب می کنم

دو تابعیتی بودنم را قویا تکذیب می کنم
وزیر پیشنهادی صمت درباره دو تابعیتی بودن خود گفت: قویا این را تکذیب می‌کنم زیرا دو تابعیتی نیستم و همه فرزندانم هم در ایران زندگی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سارا فلاحی سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فراکسیون زنان امروز جلسه‌ای را با رزم حسینی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صمت برگزار کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در تشریح جزئیات این دیدار افزود: در این جلسه اعضای فراکسیون زنان از رزم حسینی خواستند برنامه‌های پیشنهادی او برای تصدی وزارت صمت در رابطه با مبارزه با ویژه خواری، مدیریت التهاب و تنش حاکم بر بازار مخصوصا بازار خودرو، پیوست‌های زیست محیطی برای صنایع آلاینده، استقلال وزارتخانه و دوری از نفوذ افراد و گروه‌های ویژه خوار، توجه همزمان به بخش صنعت و بازرگانی و جلوگیری از شکاف بین این دو بخش در وزارتخانه و توجه به مناطق محروم و ... ارائه دهد. 

,

سخنگوی فراکسیون زنان تصریح کرد: رزم حسینی ضمن ارائه خلاصه‌ای از برنامه‌های خود به این فراکسیون تاکید کرد که با ویژه خواری مبارزه و ضمن برگزاری جلسات با مجلس و دولت استقلال وزارتخانه را مبتنی بر منافع ملی حفظ خواهد کرد. ضمن اینکه او قول توجه همزمان به بخش بازرگانی و صنعت را به فراکسیون داد.

,

فلاحی همچنین خاطرنشان کرد: رزم حسینی در پاسخ به دغدغه فراکسیون زنان مبنی بر دو تابعیتی بودن خود گفت که قویا این را تکذیب می‌کنم زیرا دو تابعیتی نیستم و همه فرزندانم هم در ایران زندگی می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ ک

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه