اخبار داغ

جلوگیری از افت قیمت خودرو، راهکاری برای حفظ سرمایه

جلوگیری از افت قیمت خودرو، راهکاری برای حفظ سرمایه
ازآنجایی‌که امروزه قیمت‌ خودروها به‌طور عجیب‌وغریبی رو به افزایش است، خودرو را می‌توان یک کالای سرمایه‌ای پرارزش در اقتصاد خانواده‌ها دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ازآنجایی‌که امروزه قیمت‌ خودروها به‌طور عجیب‌وغریبی رو به افزایش است، خودرو را می‌توان یک کالای سرمایه‌ای پرارزش در اقتصاد خانواده‌ها دانست. این افزایش قیمت همچنین باعث شده است تا افت قیمت خودرو نیز به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای مثال در زمانی که خودروها در رنج قیمتی ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان شناور بودند افت قیمت خودرو نهایتاً بین ۱ تا ۲ میلیون تومان در موارد عادی محاسبه می‌شد. ازآنجایی‌که این افت قیمت خودرو می‌تواند حجم زیادی از سرمایه شما را در برگیرد، بهتر است بدانید با چه روش‌هایی می‌توان از افت قیمت خودرو جلوگیری کرد. برای کاهش ضرر و زیان خود و کاهش افت قیمت خودرو موارد زیر را به خاطر داشته باشید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کالای سرمایه‌ای پرارزش, :,

 

,

1- مراقب بدنه خودروی خود باشید.

, 1- مراقب بدنه خودروی خود باشید.,

یکی از موارد بسیار تعیین‌کننده در تعیین قیمت روز خودرو را می‌توان بدنه خودرو و وضعیت آن دانست. تعویض قطعات و یا رنگ‌شدگی‌ها می‌توانند یکی از تأثیرگذارترین موارد بر افت قیمت خودرو باشند. هم‌چنین مواردی مانند ضرب‌دیدگی و صافکاری بدون رنگ از مواردی هستند که در رتبه‌های بعدی افت قیمت خودرو قرار خواهند گرفت. علاوه بر تصادفات مواردی مانند آفتاب خوردگی که باعث تغییر رنگ و یا غیر یکدست شدن رنگ خودرو گردد نیز می‌تواند افت قیمت خودرو را افزایش دهد. برای جلوگیری از این مورد بهتر است برای خودروی خود پارکینگ مناسب و مسقفی انتخاب نمایید.

,

همچنین دقت داشته باشید که خط و خش‌هایی که بر روی بدنه خودرو ایجاد می‌شوند نیز از مواردی هستند که در تعیین قیمت خودرو تأثیرگذار خواهند بود. این موارد جزئی در قیمت روز خودروهایی که قیمت‌های بالاتری دارند تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت بنابراین اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که به سوارشدن خودروهای لوکس علاقه‌مند هستید بایستی بدانید که خط و خش و یا آفتاب خوردگی می‌تواند ضرر و زیان بسیار زیادی در سرمایه شما ایجاد نموده و افت قیمت خودروی بسیار قابل‌توجهی را برای شما به همراه داشته باشد. یک نکته دیگر وجود فضولات پرندگان بر روی بدنه خودرو است که می‌تواند باعث عدم یکدستی رنگ خودرو در نقاط مختلف گردد. بنابراین بهتر است درصورتی‌که خودروی خود را با چنین مشکلی روبرو دید بلافاصله از یک شیلنگ و دستمال برای تمیز کردن آن کمک بگیرید.

, .,

 

,

2- برنامه تعمیر و نگهداری منظمی داشته باشید

, 2- برنامه تعمیر و نگهداری منظمی داشته باشید,

, , ,

 

,

سرویس‌های دوره‌ای تعویض روغن و تنظیمات مختلفی در خودرو وجود دارند، که استفاده از تعمیرگاه مناسب برای آن‌ها و انجام به‌موقع می‌تواند در وضعیت فنی خودروی شما اثرات چشمگیری داشته باشد. امروزه با توجه به افزایش بسیار زیاد قیمت قطعات می‌توان گفت که نگهداری و تعمیرات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.؛بدین معنی که در صورتیکه نگهداری و تعمیرات خودروی خود را به‌موقع انجام ندهید ممکن است با ایرادها و معایب بسیار بزرگی بر روی خودرو روبرو شوید که هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل می‌نمایند. بنابراین منطقی‌ترین روش استفاده از برنامه تعمیر و نگهداری منظم برای بهبود شرایط خودرو و نگهداری مناسب از آن خواهد بود. دقت داشته باشید که در موقع فروش خودرو یکی از مواردی که می‌تواند درافت قیمت خودرو بسیار تأثیرگذار بوده و قیمت آن را تعیین نماید، شرایط فنی خودرو خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از برنامه تعمیر و نگهداری به‌روز و منظم خودروی خود را سالم‌تر نگه‌داشته و افت قیمت روز خودروی کمتری را شامل حال خودنمایید.

, .,

 

,

3- از بین خودروهای بورس بازار انتخاب نمایید

, 3- از بین خودروهای بورس بازار انتخاب نمایید,

همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره شد خودرو یک کالای سرمایه‌ای است، بنابراین در زمان خرید بایستی به شرایط روز فروش آن نیز فکر کنید. بهتر است برای آن‌که برای فروش خودروی خود را با مشکلات جدی مواجه نشوید از بین خودروهای پرطرفدار و دارای بازار فروش خوب انتخاب نمایید. با این کار علاوه بر اینکه در زمان فروش خودرو به‌راحتی و با سرعت بسیار زیادی می‌توانید خودروی خود را بفروشید، افت قیمت خودرو یک متری نیز شامل حال شما خواهد شد.

, . ,

 

,

ابزار قیمت‌گذاری همراه مکانیک بهترین روش برای تعیین قیمت روز خودرو

, ابزار قیمت‌گذاری همراه مکانیک بهترین روش برای تعیین قیمت روز خودرو,

, , ,

 

,

ازآنجایی‌که نوسانات قیمت خودرو روزانه و حتی در برخی از موارد ساعتی هستند و همچنین مشخصات هر خودرو منحصربه‌فرد خواهد بود، بهتر است به‌جای مقایسه خودروها از یک ابزار قیمت‌گذاری مطمئن برای خودرو استفاده نمایید. در این راستا شرکت همراه مکانیک یک ابزار قیمت‌گذاری مطمئن و کاملاً به‌روز را در دسترس مخاطبان خود قرار داده است. با استفاده از این ابزار می‌توانید پس از چند کلیک بسیار ساده قیمت روز خودروی موردنظر خود را تعیین نمایید.

,

برای دسترسی به ابزار قیمت روز خودرو همراه مکانیک دو راهکار بسیار ساده پیش روی شما است:

, قیمت روز خودرو همراه مکانیک, قیمت روز خودرو همراه مکانیک,
  •  اولین راهکار مراجعه به وب‌سایت همراه مکانیک و انتخاب ابزار قیمت‌گذاری روز خودرو
  • راهکار دوم استفاده از اپلیکیشن کاربردی همراه مکانیک در اندروید یا ios
,
  •  اولین راهکار مراجعه به وب‌سایت همراه مکانیک و انتخاب ابزار قیمت‌گذاری روز خودرو
  • ,
  • راهکار دوم استفاده از اپلیکیشن کاربردی همراه مکانیک در اندروید یا ios
  • , ios,

    در هرکدام از این موارد به‌راحتی می‌توانید پس از انتخاب نام سازنده، مدل خودرو، سال ساخت، اتوماتیک و یا دنده‌ای بودن و موارد مشابهی را انتخاب نمایید تا حد بالا و پایین قیمت خودرو به‌صورت کارشناسی برای شما نمایش داده شود. در این ابزار می‌توانید نمودار تغییرات قیمت روز خودرو موردنظرتان را در طول 1 سال گذشته ببینید.

    , حد بالا و پایین قیمت خودرو, نمودار تغییرات قیمت روز خودرو,

    پس همین الان وارد سایت https://www.hamrah-mechanic.com/carprice/ شوید و قیمت روز خودرو مورد نظرتان را ببینید.

    , https://www.hamrah-mechanic.com/carprice/, https://www.hamrah-mechanic.com/carprice,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه