اخبار داغ

امام جمعه سبزوار:

مقاومت مهم ترین درس دفاع مقدس برای ملت ایران است

مقاومت مهم ترین درس دفاع مقدس برای ملت ایران است
آیت‌ الله مقیسه گفت: مقاومت در برابر دشمن مهم‌ترین درسی است که ملت ایران از دفاع مقدس گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت‌الله غلامرضا مقیسه امام‌جمعه سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس، بابیان اینکه دفاع مقدس برای ملت ایران سراسر نعمت و درس بوده است اظهار داشت: مهم‌ترین درسی که ملت ایران از دفاع مقدس گرفته است و با آن الگو می‌تواند بر مشکلات فائق آید درس مقاومت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بابیان اینکه مقاومت الگویی است که با استفاده از آن می‌توان در برابر مشکلات خارجی راه‌حل‌های داخلی پیدا کرد تصریح کرد: رزمندگان ما در هشت سال جنگ تحمیلی از کم‌ترین امکانات نظامی و جنگی بهره‌مند بودند و اما هیچ‌گاه دست از مقاومت برنداشته و تسلیم شدن در برابر کفر را خواستار نشدند.

,

آیت‌الله مقیسه در ادامه با اشاره به اینکهِ امروزه تحریم مبحثی است که برخی با دست‌آویز قرار دادن آن می‌خواهند باب مذاکره با دشمن را باز کنند تأکید کرد: دفاع مقدس به ما نشان داد در اوج تحریم اگر راه مقاومت را در پیش بگیریم بسیاری از راه‌حل‌ها را باکم ترین امکانات می‌توانیم ایجاد کنیم.

,

امام‌جمعه سبزوار به درس‌های دیگر از دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ایثار و جان‌فشانی از دیگر درس‌هایی است که بایستی در حال حاضر هم در بین مردم و مسئولین رواج داشته باشد و این مهم با بازخوانی خاطرات و حماسه‌های یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی میسر خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه فرماندهان در طول هشت سال جنگ تحمیلی در خط مقدم جبهه‌ها حضور داشتند ادامه داد: حضور فرماندهان در خط مقدم روحیه نیروها را چند برابر می‌کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه