اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع):

هفته دفاع مقدس، تولد دفاع ملت ایران برابر استکبار جهانی است/ علما و روحانیون مرزبانان جبهه اعتقادی و فکری هستند

هفته دفاع مقدس، تولد دفاع ملت ایران برابر استکبار جهانی است/ علما و روحانیون مرزبانان جبهه اعتقادی و فکری هستند
حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) از هفته دفاع مقدس به عنوان تولد دفاع ملت ایران برابر استبار جهانی نام برد و گفت: روحانیون مرزبانان جبهه اعتقادی و فکری ملت ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) ظهر امروز در همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگران روحانی استان اردبیل به تبیین نقش علما در دفاع مقدس پرداخت و گفت:علمای اسلام در واقع مرزبانانی هستند که با ایستادگی برابر توطئه های دشمنان، اجازه تعدی به آنها در افکار و اعتقادات مردم را نمی دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی در ادامه سخنان خود به اعترافات دشمنان در اینخصوص نیز اشاره کرد و گفت: در سایه رهنمودهای علما و در راس آن ولایت فقیه است که رزمندگان اسلام توانستند با مقابله با دشمنان اسلام، علاوه بر تحقق بخشی از آرمان های انقلاب اسلامی در داخل کشور، فرهنگ انقلاب اسلامی را به سایر نقاط جهان به ویژه ملت های آزادیخواه جهان انتقال دهند.

,

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه دفاع هنوز هم ادامه دارد و جنگ دشمنان علیه ملت ایران تمام نشده است، گفت: امروز رزمندگان و ایثارگران ما در جبهه های متعددی همچون فرهنگی، سیاسی و اقتصادی حضور فعال و چشمگیری دارند و از مرزهای اعتقادی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور با تمام وجود دفاع می کنند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بین سردمداران جهانی اشاره کرد و گفت: امروز همه نخبگان و سیاستمداران جهانی به صورت مداوم به رصد و تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی می پردازند چراکه معترفند بیانات رهبر ایران در سرنوشت انها تاثیر گذار است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) به پرونده ایران در شورای امنیت نیز اشاره کرد و گفت: در نشست اخیر تنها دومینیکن در کار آمریکا ماند که این خود بیانگر افول ابرقدرتی آمریکا در جهان است. 

,

وی از مسئولین کشور به خصوص دولتمردان نیز خواست تا با درک وقایع موجود با تکیه بر توان داخلی به فکر گره گشایی از زندگی مردم باشند چراکه تنها راه نجات کشور از گردنه های اقتصادی تکیه بر توان داخلی و تحقق اقتصاد مقامتی است.

,

این مبلغ اسلامی به حضور علما در فضا مجازی نیز اشاره کرد و گفتپ امرز دشمنان با کشیدن نقاب بر روی خود در فضای مجازی سم پاشی می کنند که در اینخصوص نیز علما و روحانیون با تکیه بر دانش روز به مقابله با شبهه پراکنی های دشمنان می پردازند.

,

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه جنگ هنوز تمام نشده و دفاع مقدس کماکان ادامه دارد، گفت: 8 سال جنگ تحمیلی در واقع تولد دفاع مقدس ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه