اخبار داغ

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی البرز:

۴۰ تخت ICU به ظرفیت درمانی مقابله با کرونا در البرز اضافه شد

۴۰ تخت ICU به ظرفیت درمانی مقابله با کرونا در البرز اضافه شد
مرتضی نظری گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۴۰ تخت ICU به بخش های درمانی و حدود ۱۰۰ تخت جهت بستری بیماران مبتلا به کرونا در البرز اضافه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی البرز عصر امروز یکشنبه با اشاره به اینکه بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس تا ۴ ماه آینده به بهره برداری می رسد، در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز  ۴۰ تخت ICU به بخش های درمانی و حدود ۱۰۰ تخت جهت بستری بیماران مبتلا به کرونا به سایر بخش های بیمارستانی اضافه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مرتضی نظری افزود: ساخت پروژه بیمارستان کمال شهرکه به مدت دو سال مسکوت مانده بود از سر گرفته شد و  اداره کل مسکن و شهرسازی پیگیری ساخت بیمارستان 200 تخت خوابی سیدالشهدا (ع) را بر عهده دارد، همچنین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماری کرونا شامل ۲ دستگاه سی‌تی‌اسکن و ۲ دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان های امام علی(ع) و کوثر خریداری و راه اندازی شده است.
 
,
,
وی با اشاره به اینکه بیش از چهار ماه تجهیزات مصرفی کرونا برای استفاده مراکز بهداشتی درمانی در شرایط اضطراری دپو شده است،اظهارداشت:  ساختمان های امحای زباله و تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان های امام حسین(ع) و کوثر ساخته و خریداری شده است و تا هفته آینده به بهره برداری خواهند رسید.
,
 
,
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه تصریح کرد: جذب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار با مساعدت استاندار  البرز و مسئولین وزارت بهداشت در راستای مقابله با بیماری کووید ۱۹ و همچنین پیگیری جذب ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر در دستور کار دانشگاه قرار دارد.
 
,
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه