اخبار داغ

امام جمعه موقت ایوان:

تمام ارزشهای اسلامی در دفاع مقدس دیده می شود

تمام ارزشهای اسلامی در دفاع مقدس دیده می شود
حجت الاسلام علی احمدیان امام جمعه موقت ایوان گفت: دوران دفاع مقدس سند افتخار و غرور ملت ایران است و در عصر امروز برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ارج نهادن به خون شهدا وظیفه همگانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام "علی احمدیان " ، امام جمعه موقت ایوان درگفت:  دفاع مقدس ابعاد گسترده‌ای دارد و مسیر جمهوری اسلامی ادامه نهضت امام حسین(ع) است و تاکتیک امروز دشمنان انقلاب راهبردی و میدانی شده است و با تمام تکنیک و جنگ نرم و اعمال تحریم‌ها هرگز موفق به شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام, بیدار,

وی اظهار کرد: هدف دشمن ناراضی کردن مردم از انقلاب است که در این مسیر نیز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی دشمنان را ناکام کرده‌اند و باید روز به روز هوشیارتر شوند.

,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سایر کشورها و ملت‌ها نیز به خاطر مقاومت و از جان‌گذشتگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از پاسداری کشورمان از آنان به نیکی یاد می‌کنند، تصریح کرد:  هشت سال دفاع مقدس از درخشان‌ترین دوران در تاریخ انقلاب اسلامی است به طوریکه امروزه آن دوران الگویی برای مبارزات ملت‌های آزاده علیه استکبار جهانی شده است.

,

احمدیان ادامه داد:  زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ارج نهادن به خون شهدا وظیفه همگانی است و از این رو باید الگوی نسل امروز و آینده باشد.

,

امام جمعه موقت ایوان نیز با بیان اینکه رژیم بعثی عراق آغازگر جنگ بودند و هدف اصلی آن تجزیه ایران بود، گفت:  در هشت سال جنگ تحمیلی استعمارگران با تجهیز عراق به انواع سلاح‌های کشنده و مخرب در جنگ با ایران عهده‌دار جنگ نیابتی با ایران بودند.

,

وی، امنیت و اقتدار کشورمان را در عرصه‌های مختلف مدیون رشادت‌های رزمندگان بیان کرد و افزود:  امروز برهمگان واجب است با ارائه برنامه‌ها و راهکارهای مختلف فداکاری‌های رزمندگان و علل موفقیت آنها را در طول هشت سال دفاع مقدس را به نسل امروز یادآوری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه