اخبار داغ

سردار یزدی در گفت‌وگو با دانا:

دفاع مقدس چراغی است که راه را برای مردم و مسئولان روشن می‌کند/ مشکلات مدیریتی؛ نتیجه بی توجهی مدیران به آموزه های شهدا

دفاع مقدس چراغی است که راه را برای مردم و مسئولان روشن می‌کند/ مشکلات مدیریتی؛ نتیجه بی توجهی مدیران به آموزه های شهدا
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: تجربه دوران دفاع مقدس امروز چراغی است که مسیر را برای ادامه حرکت جوانان، مردم و مسئولان روشن کرده و بعد از این هم روشن خواهد کرد.
[

«سردار محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به تجربه های مدیریتی دوران دفاع مقدس، گفت: تجربه دوران دفاع مقدس امروز چراغی است که مسیر را برای ادامه حرکت جوانان، مردم و مسئولان روشن کرده و بعد از این هم روشن خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه تجربیات، خاطرات و برداشت‌های دوران دفاع مقدس امروز در صحنه های مختلف کاربرد داد، افزود: دفاع مقدس سبب شد در حوزه علم و فناوری، مسائل نظامی و... چنان رشد کنیم تا دنیا امروز به دنبال تحریم جمهوری اسلامی باشد که نتوانیم سلاح خود را به کشورهای جهان بفروشیم که در حقیقت این مسئله موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.
,
 
,
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ خاطر نشان کرد: جوانان ما از تجربیات دفاع مقدس در جهت تحقق اهداف نظام و انقلاب بهره‌گیری می کنند که این نیز از برکات 8 سال دفاع مقدس به شمار می‌رود.
,
 
,
سردار یزدی بیان داشت: در حوزه بهداشت و درمان نیز اگر امروز مسئولان کادر درمانی، پزشکان و پرستاران در صحنه هستند، این روحیه با تاسی از روزگار دفاع مقدس است که مانند پزشکان و پرستاران دوران جنگ تحمیلی در خط مقدم سنگر بهداری و بیمارستان‌های صحرایی خدمت کردند.
,
 
,
وی به حوزه آموزش در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس در جبهه مدارس داشتیم و رزمندگان نوجوانی که دیپلم نداشتند، در آن کلاس‌ها درس می‌خوانند که این مهم امروز برای ما یک فرا راهی است تا آن را دنبال کنیم.
,
 
,
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه برخی از تجربیات دفاع مقدس ناخودآگاه در فرهنگ مردم ریشه دوانده است، تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس خانواده‌هایی بودند که به نان شب خودشان محتاج بودند اما علی رغم درآمد کمی که داشتند باز هم به جبهه‌ها کمک می کردند.
,
 
,
سردار یزدی با اشاره به پویش کمک مومنانه اذعان داشت: در کمک های مومنانه شاهدیم همان کسانی که مشکلات مالی دارند سعی می‌کنند به نوعی در این کمک‌های مومنانه دخیل باشند که این هم از روحیه همان روزهای دفاع مقدس است.
,
 
,
وی ادامه داد: جوانان ما در آن روزها در صحنه بودند و از یکدیگر سبقت می‌گرفتند تا بتوانند در جبهه موثر واقع شوند؛ امروز نیز جونان ما در گروه‌های بسیج سازندگی یکی از دیگری سبقت می‌گیرند که همه این‌ها برگرفته از آن روزهای دفاع مقدس است؛ آن روزها مادران فرزندان خود را برای دفاع از انقلاب و خاک کشور به جبهه‌ها می‌فرستادند، مادرانِ امروز هم راسخ هستند تا بچه‌هایشان آینده انقلاب را بهتر از گذشته رقم بزنند.
,
 
,
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ خاطر نشان کرد: مردم آن روزها از امام و رهبر خودشان اطاعت کردند تا موفقیت‌ها رقم خورد؛ امروز نیز مردم از امام و رهبرشان تبعیت می‌کنند و می‌بینیم که چگونه موفقیت‌ها رقم می‌خورد.
,
 
,
سردار یزدی افزود: دشمنان آن روز در مقابل مردم به زانو درآمدند، امروز نیز می‌بینیم که دشمنان ما به خصوص آمریکا هر روز نسبت به گذشته سیلی جدیدی از مردم می‌خورند و در حقیقت از هم پاشیدگی دشمن را شاهدیم.
,
 
,
وی ابراز داشت: بعد از گذشت 40 سال از دوران دفاع مقدس باید به این نکته توجه کرد که حضور مردم و دفاع از آرمان، کشور، دین، ملت و رهبرشان می‌تواند موفقیت‌ها را یکی پس از دیگری رقم بزند.
,
 
,
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در خصوص لزوم و اهمیت مدیریت جهادی در دستگاه های دولتی و مسئولان اشاره کرد: هر جا مدیران ما با روحیه جهادی و با توکل به خدا و توجه به آموزه های دینی و راه شهدا کار کردند، موفقیت داشتند و هر کجا ناکامی بوده مدیر آن از آموزه‌های دینی دور شده و به راه شهدا و دفاع مقدس بی توجه کرده که این قطعی است.
,
 
,
سردار یزدی در پایان گفت: هیچ مدیری نیست که بگوید من با بی توجهی به آموزه‌های دینی و مسائل دفاع مقدس و راه شهدا توفیقی کسب کرده‌ام و در حقیقت همه مدیرانی که موفق هستند امروز اذعان می‌کنند که ما با تعصی از شهدا است که این توفیقات را کسب کرده ایم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه