اخبار داغ

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی :

تجربه دفاع مقدس الگوی عظیم برای مشکلات امروز است

تجربه دفاع مقدس الگوی عظیم برای مشکلات امروز است
کریمی گفت: دفاع مقدس تجربه‌ای عظیم و موفق در چهل‌ساله اول انقلاب است که باید الگوی ویژه‌ای برای حل مشکلات امروز باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی شامگاه یکشنبه در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس در خنداب گفت: دفاع مقدس تجربه‌ای عظیم و موفق در چهل‌ساله اول انقلاب است که باید الگوی ویژه‌ای برای حل مشکلات امروز باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

کریمی اظهار کرد: در طول دفاع مقدس از هر حیثی با محدودیت‌های فراوانی مواجه بودیم همه این محدودیت‌ها را رمز اعتماد به خدا و انجام تکلیف و واگذاری نتیجه به خدا پوشش داد و پیروزی را نصیب امت اسلامی کرد.

,

وی گفت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی این بود که در دفاع مقدس همه داوطلبانه حضور داشتند در حالی که  صدام حق اعدام به آنها  داده بود کسی که در جنگ حضور پیدا نمی کرد تنها  خودش مجازات نمی شد بلکه  خانواده ها هم مجازات می شدند.

,

فرمانده سپاه روح الله افزود: در دفاع مقدس خدا بارها به ما نشان داد و خود نیز تمرین کردیم که اگر اعتماد به خدا، اخلاص در نیت و تقوای در عمل داشته باشیم خدا هم ضمانت می کند و به پیروزی می رسیم رزمنده ها فقط به خلیفه الله رضایت دادند در این راه استقامت کردند همسران و خواهران و مادران به خاطر خدا تحمل کردند و این رمز پیروزی ما بود.

,

کریمی بیان کرد: رزمنده ها با بصیرت و معرفت حضور داشتند بصیرت و معرفت نیاز به سن و سال و تحصیلات عالیه ندارند افرادی هستند که به درجه مرجعیت رسیدند اما معرفت لازم را نداشتند اما نوجوان  ۱۳ ساله معرفت به خدا داشت ،وقتی معرفت باشد هجرت می کنند برای پرواز ریشه از خاک در آوردند کسی که ریشه در خاک داشته باشد نمی تواند پرواز کند کسی که حب دنیا را داشته باشد نمی تواند به معرفت برسد همه بدبختی‌های امروز به خاطر حب دنیاست.

,

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: ما توان گذشتن از مشکلات را داریم جوانان باسواد منابع فراوانی در اختیار داریم اما چیزی که نیاز است مدیریت جهادی، نگاه انقلابی، توکل بر خدا و نترسیدن از دشمن است از ابتدای انقلاب هر جا مدیریت انقلابی داشتیم و کار برای خدا بوده و از توان خود بهره بردیم پیش رفتیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه