اخبار داغ

جانشین فرمانده لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس مطرح کرد؛

تفکر جهادی راهکار پیروزی در جنگ اقتصادی کنونی/ کار کردن برای ملت ایران بزرگترین افتخار ماست

تفکر جهادی راهکار پیروزی در جنگ اقتصادی کنونی/ کار کردن برای ملت ایران بزرگترین افتخار ماست
سردار رحیمی گفت: امروز مدیران ما باید این مسئله را در نظر داشته باشند که خداوند ناظر بر اعمال ما است، ملت ایران مردمی شریف هستند و کار کردن برای آنها بزرگترین افتخار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار عبدالحسین رحیمی جانشین فرمانده لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس، راه آرمان گفت: ملت ایران ناخواسته پس از انقلاب وارد جنگی تحمیلی شد، در آن زمان افرادی که نسبت به دین، انقلاب و نظام اسلامی احساس مسئولیت می کردند، با هر پست و مقامی خود را به جبهه ها رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مقاومت جوانان ایرانی رویاهای کوتاه مدت صدام را تبدیل به کابوسی ترسناک کرد

, مقاومت جوانان ایرانی رویاهای کوتاه مدت صدام را تبدیل به کابوسی ترسناک کرد , مقاومت جوانان ایرانی رویاهای کوتاه مدت صدام را تبدیل به کابوسی ترسناک کرد,

وی افزود: افراد زیادی از جای جای ایران اسلامی برای دفاع از کشور خود را به جبهه ها رساندند، اینجا بود که همه معادلات صدام به هم ریخت و روی دیگری از جنگ با کشوری که به تازگی انقلاب کرده بود را مشاهده کرد.

,

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان مطرح کرد: صدام در ذهن خود ارتش ضعیفی را تصور کرده بود که یارای مقاومت ندارد، مقاومت جوان های ایرانی رویاهای کوتاه مدت صدام را تبدیل به کابوسی ترسناک کرد.

,

سردار رحیمی عنوان کرد: زمانی که ارتش رژیم بعث به نزدیکی اهواز رسید و اهواز در آستانه سقوط قرار گرفت، امام خمینی (ره) در پیامی فرمودند "مگر جوانان اهواز کجا هستند".

,

انهدام شبانه تانک های رژیم بعث مانع پیشروی صدام شد

, انهدام شبانه تانک های رژیم بعث مانع پیشروی صدام شد, انهدام شبانه تانک های رژیم بعث مانع پیشروی صدام شد,

وی یادآور شد: در آن زمان یکی از فرماندهان سپاه به نام شهید کلاه کج به همراه جمعی از جوانان بسیجی با وارد کردن شبیخون های گسترده به صدام و انهدام شبانه تانک های عراقی مانع پیشروی صدام شدند، البته این فرمانده جوان در یکی از همین شبیخون ها به شهادت رسید.

,

جانشین فرمانده لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس ابراز کرد: پس از این حملات شهید چمران که سمت وزارت دفاع را برعهده داشتند، وارد صحنه نبرد شده و در ابتدا با توقف عراق با عملیات ها و حملات متعدد این رژیم غاصب را گام به گام به عقب راندند.

,

سردار رحیمی اذعان کرد: در دوران دفاع مقدس سردار شهید سلیمانی با تمام وجود ضمن باور انقلاب، فرمان ولی امر را به گوش جان پذیرفتند و به دفاع از کشور و انقلاب پرداختند.

,

ولایت پذیری مطلق، راه رسیدن به اخلاص فرماندهان دوران دفاع مقدس

, ولایت پذیری مطلق، راه رسیدن به اخلاص فرماندهان دوران دفاع مقدس, ولایت پذیری مطلق، راه رسیدن به اخلاص فرماندهان دوران دفاع مقدس,

وی ادامه داد: خداوند متعال در هیچ برهه زمانی انسان ها را بدون رهبر و ولی رها نکرده است، پس از پیامبران و ائمه اطهار (ع) در دوران غیبت حضرت ولی عصر (عج)، در عصر حاضر نیز ولی فقیه عهده دار این مسئولیت سنگین است.

,

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان تاکید کرد: اگر همه ما این رکن اساسی را با جان و دل بپذیریم و گوش به فرمان ولایت باشیم، قطعا ادامه دهنده راه فرماندهان دوران دفاع مقدس خواهیم بود.

,

سردار رحیمی بیان کرد: سردار سلیمانی در اوایل ورود خود به جبهه در بخش آموزش فعالیت می کرد، معمولا کادر آموزش به صورت دوره ای در جبهه ها حضور داشتند، اما این سردار رشید اسلام از همان ابتدا آمد و در جبهه ماندگار شد.

,

خدمت به مردم و نظام، هدف والای حاج قاسم از ابتدای انقلاب تا شهادت

, خدمت به مردم و نظام، هدف والای حاج قاسم از ابتدای انقلاب تا شهادت, خدمت به مردم و نظام، هدف والای حاج قاسم از ابتدای انقلاب تا شهادت,

وی افزود: این سردار بزرگوار گوش به فرمان امام راحل بودند و ولایت پذیری مطلق داشتند البته این شهید گرامی در ادامه جنگ و پس از آن نیز به رویه خود ادامه داد و همه می دانستند که نظام و ولایت خط قرمزهای ایشان هستند.

,

جانشین فرمانده لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس اذعان کرد: حاج قاسم خدمت به مردم و نظام را هدف والای خود قرار داد و در این راه کوچک ترین کوتاهی نکرد، گرچه او پس از پایان جنگ هم یاد و خاطره مجاهدت های شهدا را فراموش نکرد.

,

سردار رحیمی تاکید کرد: در جنگ عده ای شهید می شوند و عده ای دیگر در انتظار شهادت به حیات خود ادامه می دهند، حاج قاسم هم اینگونه بود و بر عهد خود با خداوند استوار ماند، اگرچه بسیاری فراموش کردند چه کسی بودند.

,

جوانان دوران دفاع مقدس تنها به وسطه عهدی که با خداوند بسته بودند، مجاهدت کردند

, جوانان دوران دفاع مقدس تنها به وسطه عهدی که با خداوند بسته بودند، مجاهدت کردند, جوانان دوران دفاع مقدس تنها به وسطه عهدی که با خداوند بسته بودند، مجاهدت کردند,

وی یادآور شد: جوانان دوران دفاع مقدس تنها به وسطه عهدی که با خداوند بسته بودند، مجاهدت کرده و توانستند در این جنگ پیروز شوند.

,

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان اظهار کرد: همه ما حتی اگر بالاترین پست ها و مقام ها را داشته باشیم، یک روز باید همه را بگذاریم و عازم جهانی دیگر شویم، اگر باور داشته باشیم که باید حساب پس دهیم بر عهد خود با خداوند وفا می کنیم.

,

سردار رحیمی متذکر شد: شهید باکری یک فرمانده جوانی بود که در جبهه ها حضور داشت و حدود 12 هزار نفر را مدیریت می کرد، زمانی این شهید بزرگوار عازم ماموریت بود و قصد داشت روغن ماشین خود را تعویض کند.

,

ترویج فرهنگ جهاد در جامعه راهکار تغییر در وضعیت کشور

, ترویج فرهنگ جهاد در جامعه راهکار تغییر در وضعیت کشور, ترویج فرهنگ جهاد در جامعه راهکار تغییر در وضعیت کشور,

وی ادامه داد: تعمیرکار مشغول شستن لباس بود، این فرمانده جنگ برای انجام کار خود لباس های مکانیک را شست تا او کار خود را انجام دهد، مرام فرماندهان انقلابی اینگونه خستگی ناپذیر و مخلص بود.

,

جانشین فرمانده لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: زحمت کش ترین قشر در دوران دفاع مقدس فرماندهان بودند، همه رزمندگان پس از عملیات ها به مرخصی می رفتند و استراحت می کردند اما تنها کسانی که از ابتدا تا انتهای جنگ بی وقفه و خستگی ناپذیر کار می کردند، فرماندهان بودند.

,

سردار رحیمی اذعان کرد: اگر فرهنگ جبهه که خستگی ناپذیری بود، در سطح جامعه رواج پیدا کند، وضعیت تغییر می کند، فرماندهان دوران دفاع مقدس پرتلاش، مخلص و یک رنگ با سایرین بودند.

,

شهادت اغلب فرماندهان در دوران دفاع مقدس بیانگر رشادت و از خودگذشتگی آن ها است

, شهادت اغلب فرماندهان در دوران دفاع مقدس بیانگر رشادت و از خودگذشتگی آن ها است, شهادت اغلب فرماندهان در دوران دفاع مقدس بیانگر رشادت و از خودگذشتگی آن ها است,

وی افزود: یک فرمانده حتی پس از پایان عملیات در خط می ماند و وظیفه پشتیبانی، تدارکات، آموزش نیروها و شناسایی منطقه را برعهده داشت، در حالیکه لباس او با سایرین یکی بود و در مواردی حقوق دریافتی آن ها از حقوق رزمندگان نیز کمتر بود.

,

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان گفت: زمانی نیروها مشاهده می کردند که فرمانده یکی از آن ها است و هیچ فرقی با سایرین ندارد و زحمت او از همه بیشتر است، همه تلاش خود را برای رسیدن پیروزی انجام می داد.

,

سردار رحیمی عنوان کرد: فرماندهان بسیاری در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند چرا که آن ها در خط مقدم جبهه ها  حضور داشتند و بیشترین خطر متوجه آن ها بود.

,

مسئولانی که بر مسند تکیه می کنند روزهای سخت دفاع مقدس را فراموش کرده اند

, مسئولانی که بر مسند تکیه می کنند روزهای سخت دفاع مقدس را فراموش کرده اند, مسئولانی که بر مسند تکیه می کنند روزهای سخت دفاع مقدس را فراموش کرده اند,

وی یادآور شد: معمولا هر عملیات حدود 60 روز به طول می انجامید، در این مدت فرماندهان بی وقفه کار می کردند و زمانی برای استراحت نداشتند.

,

جانشین فرمانده لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ایران کشوری است با مجموعه گسترده ای از فعالیت ها که هر گروه می تواند به واسطه باوری که دارد به آن ها ورود کرده و سهمی در پیشرفت کشور داشته باشد.

,

سردار رحیمی تاکید کرد: بسیاری از مسئولان کنونی ما زمانی که به مسئولیت بالایی دست پیدا می کنند، گذشته را فراموش کرده و درخواست های فردی جایگزین خواست جمعی می شود.

,

قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نمونه بارز مدیریت جهادی پس از جنگ تحمیلی

, قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نمونه بارز مدیریت جهادی پس از جنگ تحمیلی, قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نمونه بارز مدیریت جهادی پس از جنگ تحمیلی,

وی ادامه داد: حاج قاسم فرماندهی بود که هم پست بالا و هم صندلی داشت اما هیچ گاه او را پشت میز نمی دیدیم چرا که وقت برای نشستن بر روی صندلی مدیریت نداشت و دائم در میدان نبرد و خط مقدم حضور داشت.

,

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان توضیح داد: اگر پس از جنگ نیروها و تیم هایی که در جبهه بودند، به میدان آمده بودند اکنون شرایط اقتصادی ما اینگونه نبود.

,

سردار رحیمی ابراز کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) نمونه ای از مدیریت جهادی و انقلابی است، که به واسطه تعدادی از نیروهای توانمند و مهندسین جنگ راه اندازی شده و پس از جنگ وارد عرصه سازندگی شدند.

,

وی افزود: مدرن ترین پل ها، سازه های شهری، سدهای بزرگ، پالایشگاه های مدرن و اقدامات بی نظیر دیگری توسط این قرارگاه ساخته شده و هیچ مشکلی هم در تامین مواد اولیه خود ندارند.

,

جانشین فرمانده لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در جنگ ویتنام با وجود آنکه آمریکا کشور غاصب بود، اما پس از جنگ مناصب دولتی به دست افرادی افتاد که در جنگ حضور داشتند و آبادانی را برای مردم آن کشور به ارمغان آوردند.

,

سردار رحیمی تاکید کرد: اگر پس از جنگ همان نیروهایی که در جبهه حضور داشتند، وارد میدان شده بودند، قطعا وضعیت فرق می کرد، در آن زمان رزمندگان را بی سواد خواندند و اجازه ورود ندادند.

,

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان عنوان کرد: اگر ما فرهنگ جنگ را وارد کشور کرده بودیم، با قناعت و از گذشتگی کار کرده بودیم اکنون وضعیت بهتری داشتیم.

,

تفکر جهادی راهکار پیروزی در جنگ اقتصادی کنونی

, تفکر جهادی راهکار پیروزی در جنگ اقتصادی کنونی, تفکر جهادی راهکار پیروزی در جنگ اقتصادی کنونی,

وی ادامه داد: فکر جهادی راهکار پیروزی در جنگ اقتصادی کنونی است، زمانی که در بحث هسته ای پیشرفت های بزرگی حاصل شد، یکی از اعضای آن تیم گفت ما 5 ماه است که خانه هم نرفتیم و فقط جهادی کار کردیم.

,

جانشین فرمانده لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس اذعان کرد: حال اگر مدیران ما با هدف کار جهادی، با استفاده از اندیشه جهادی کشور را اداره کنند، قطعا شرایط اقتصادی بهبود پیدا می کند.

,

سردار رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران ما باید این مسئله را در نظر داشته باشند که خداوند ناظر بر اعمال ما است، ملت ایران مردمی شریف هستند و کار کردن برای آن ها بزرگ ترین افتخار است.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه