اخبار داغ

فرماندار اردل:

ایران به‌عنوان ملتی مقاوم در دل تحریم‌ها، کمر استکبار را شکست

ایران به‌عنوان ملتی مقاوم در دل تحریم‌ها، کمر استکبار را شکست
فرماندار شهرستان اردل گفت: تحریم ملت را در دوران مقدس قوی تر کرد و با توجه به اینکه در آن زمان همه کشورها بر علیه ایران بودند توانستیم با دست خالی پیروز میدان نبرد شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل در گفت و گو  با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس به جهان ثابت کرد که دشمن نمی تواند چشم طمع به خاک ایران داشته باشد و هر کسی چنین خیالی دارد جنگ هشت ساله ایران و ذلت و خواری دشمنان ایران اسلامی را مطالعه و سرنوشت طمع کاران و دشمنان ایران را عبرت قرار دهد.

کیانی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگان اسلام در جنگی است که همه مستکبران جهان در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند و این مقاومت ملت ایران، اقتدار، قدرت نظامی و دفاعی کشور را به جهان نشان داد و دنیا قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت شناخت.

وی با بیان اینکه  تحریم ملت را در دوران مقدس قوی تر کرد و با توجه به اینکه  در آن زمان همه کشورها  بر علیه ایران بودند توانستیم با دست خالی پیروز میدان نبرد شویم افزود: دوران دفاع مقدس، راز و رمز ایستادگی مردم در آن دوران را جویا شدند تا چراغ راهی باشد برای شرایط امروز کشور و عبور موفق از مسائلی که ملت ایران را تحت فشار قرار داده است.

فرماندار اردل بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی های مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است که در چهل سال پیش، برای حفاظت از مرز و بوم کشور با تاسی از سید و سالار شهیدان و فرهنگ عاشورایی حماسه آفریدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه