اخبار داغ

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش لرستان:

۹۰۵ مدرسه روستایی در لرستان به اینترنت متصل شد

۹۰۵ مدرسه روستایی در لرستان به اینترنت متصل شد
سیاه منصور، رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش لرستان گفت: 905 مدرسه روستایی در استان لرستان به شبکه اینترنت متصل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سیاه منصور در گفت و گو با سفیر افلاک اظهار داشت: با توجه به این که تعداد زیادی از دانش آموزان در فضای مجازی دروس را دریافت می کنند، از مدتها قبل برنامه ریزی و اقدامات برای رفع مشکل اینترنت در برخی از مدارس روستایی و حاشیه شهر انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: امسال ۹۰۵ مدرسه روستایی که اینترنت نداشتند به اینترنت متصل شدند و در مجموع هزار و ۵۴۶ مدرسه روستایی و حاشیه شهر در استان به اینترنت رایگان متصل شدند.

,

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: در حال حاضر ۴۵۰ مدرسه روستایی به دلیل مشکلاتی از جمله نبود زیر ساخت های لازم، به اینترنت متصل نشده اند که رفع مشکلات در تعداد زیادی از این روستا در دستور کار قرار گرفته است.

,

وی بیان کرد: طبق برنامه ششم توسعه همه مدارس باید به اینترنت متصل شوند البته تعدادی از آنها که حدود ۱۵۰ مدرسه روستایی هستند تلاش می شود تا با نصب دکل مشکل اینترنت آنها برطرف شود.

,

سیاه منصور عنوان کرد: همچنین ۵۰ مدرسه روستایی نیز به دلیل نبود برق و زیر ساختها به اینترنت وصل نشده است که انتظار داریم ۳۰۰ مدرسه روستایی با همکاری اپراتورها به اینترنت وصل شوند.

,

وی با اشاره به افزایش پهنای باند اینترنت گفت: پهنای باند اینترنت اضافه خواهد شد و خیلی از مشکلات در حوزه شبکه شاد حل می شود. در حال حاضر حدود ۵۰ درصد در استان عضو شاد هستند که با برطرف شدن مشکلات و تغییرها در این شبکه تعداد اعضای شاد در استان به بیش از ۷۰ درصد می رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه