اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز مطرح کرد؛

۱۰ هزار داوطلب شهری و روستایی؛ آماده انجام خدمات امدادی در البرز

۱۰ هزار داوطلب شهری و روستایی؛ آماده انجام خدمات امدادی در البرز
محمدباقر خلفی گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر داوطلب در مناطق شهری و روستایی به صورت خودجوش برای انجام خدمات امدادی با هلال اهمر استان البرز همکاری دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز امروز دوشنبه با اشاره به اینکه طی سال جاری 8 کاروان سلامت در حوزه های شهری و روستایی البرز اردو زده اند، در جمع خبرنگاران، گفت: در این اردوها  400 خانوار مناطق کم برخوردار و روستایی از خدمات پزشکی و آموزشی بهره مند شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محمدباقر خلفی افزود: سطح آگاهی عمومی جامعه در برابرسوانح و فعالیت های بشر دوستانه،افزایش آمادگی جوامع محلی در برابرسوانح،کاهش آسیب پذیری در برابر سوانح با رویکرد تاب آوری، توسعه ظرفیت های داوطلبانه در جوامع محلی و مسوولیت های اجتماعی از جمله اهداف فعالیت خانه های هلال است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر داوطلب در مناطق شهری و روستایی به صورت خودجوش برای انجام خدمات امدادی با هلال اهمر استان البرز همکاری دارند، اظهار داشت: راه اندازی خانه های هلال برای تقویت حضور و مشارکت مردم و انجام اقدامات امدادی و بشر دوستانه در البرز دنبال می شود.
,
 
,
خلفی تصریح کرد: البرز پیش از این 8 خانه هلال داشت اما با توجه به نیاز استان تلاش کردیم تا 21 خانه دیگر راه اندازی شود که البته 27 شهریور با حضور ریاست جمهوری فعالیت خود را آغاز کردند و در کرج ، ساوجبلاغ ،نظر آباد، فردیس، اشتهارد و طالقان فعال هستند تا آموزش های امدادی، فرهنگی، حمایتی و ... را به مردم ارائه دهند.
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز راه اندازی خانه های هلال را مهم ترین پل ارتباطی برای تامین نیاز اقشار آسیب پذیر دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی خدمت رسانی به مناطق محروم با همراهی مردم می تواند به بهترین وجه ممکن شکل بگیرد.
,
 
,
 
,


انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه