اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز؛

یک هزار و 164 فوتی در البرز و کرونایی که دست بردار نیست

یک هزار و 164 فوتی در البرز و کرونایی که دست بردار نیست
محمد فتحی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۱۱۶۴ نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز دوشنبه با اشاره به اینکه طی  ۲۴ ساعت گذشته ۱۰بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به   ۱۱۶۴ نفر رسید، در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۶ هزار و ۱۸۷ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محمد فتحی با اشاره به اینکه از دیروز تا امروز ۷  مهرماه ۹۳ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌ اند، افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل (قطعی ، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در البرز ۱۷ هزارو ۹۳۲ نفر است.
,
 
,
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز اظهار داشت: در حال حاضر ۵۶۸ نفر شامل موارد ( قطعی، محتمل و مشکوک )، در مراکز درمانی بستری هستند و از این تعداد، ابتلای   ۲۸۳ نفر به بیماری  کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.
,
 
,
متاسفانه بر اساس اعلام علوم پزشکی، استان البرز طی روزهای اخیر در وضع قرمز کرونایی است و تا زمانی که دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم رعایت نشود و بار مسافرتی به حداقل نرسد شاهد روند افزایشی شیوع کرونا خواهیم بود.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه