اخبار داغ

معاون تبلیغات اسلامی لرستان:

۱۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان توزیع می شود

۱۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان توزیع می شود
حجت الاسلام غلامی، معاون تبلیغات اسلامی لرستان گفت: 1000 بسته معیشتی با تلاش و همت هیات های مذهبی و مداحان همزمان با اربعین در بین نیازمندان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین برنامه ریزی لازم انجام شده و با توجه به شیوع کرونا امسال بخشی از برنامه ها در فضای مجازی اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: امسال پیاده روی اربعین برگزار نمی شود اما موکب ها فعالیت خود را به سمت تهیه و توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه سوق داده اند تا بتوانند کمک های مردمی را جمع آوری و پس از بسته بندی در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار دهند.

,

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: تاکنون در استان ۱۲ موکب برای جمع آوری کمک های مومنانه اعلام آمادگی کردند که پیش بینی می شود تعداد موکب ها برای این برنامه تا روز اربعین افزایش یابد.

,

وی گفت: هزار بسته معیشتی با کمک هیات های مذهبی و مداحان استان تهیه و همزمان باایام اربعنی در بین نیازمندان توزیع می شود؛ اربعین راهکاری برای توسل است که تحولی در وجود انسان شکل گیرد و تلاش شده تا امسال بخشی از برنامه ها که به دلیل کرونا امکان اجرا ندارد در فضای مجازی اجرا شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه