اخبار داغ

رئیس نظام پزشکی همدان:

توزیع عمومی واکسن آنفولانزا هنوز اعلام نشده است

توزیع عمومی واکسن آنفولانزا هنوز اعلام نشده است
علیرضا مدرکیان با بیان اینکه استان همدان دارای آب و هوای سرد و خشک است گفت: واکسن آنفولانزا می تواند از تداخل دو بیماری کرونا و آنفولانزا در ایام پیک، که معمولا آبان و آذر در همدان است جلوگیری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا مدرکیان، رئیس نظام پزشکی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: به همه افرادی که بیماری زمینه ای یا آلرژی خاصی در فصل پاییز دارند تاکید می کنیم امسال بیش از هر زمان دیگری احتیاط کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه استان همدان دارای آب و هوای سرد و خشک است، گفت: واکسن آنفلونزا می تواند از تداخل دو بیماری کرونا و آنفلونزا در ایام پیک، که معمولا آبان و آذر در همدان زمان شیوع آنفلونزاست جلوگیری کند.

,

مدرکیان افزود: واکسن آنفلونزا گویا از وزارتخانه توزیع خاصی دارد و تا به حال به دست ما نرسیده است و امیدواریم قبل از شروع پیک آنفلونزا به همدان برسد.

,

وی با بیان اینکه واکسن تا بحال از معاونت بهداشت فقط برای بیماران خاص در نظر گرفته شده است گفت: گروه هدف در اولویت جامعه پزشکی هستند اما همه مردم می توانند برای ایمنی بهتر از این واکسن استفاده کنند تا بدین صورت از بستری بیماران آنفلونزا جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه