اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه دورود:

۵۰ واحد مسکونی برای محرومان شهرستان دورود احداث شد

۵۰ واحد مسکونی برای محرومان شهرستان دورود احداث شد
سرهنگ زینی وند، فرمانده سپاه ناحیه دورود گفت: ۵۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های بی بضاعت شهرستان دورود توسط بسیج سازندگی و کمیته امداد احداث شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کریم زینی وند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: ۵۰ واحد مسکونی برای خانواده های نیازمند روستایی که فاقد مسکن بودند ساخته و در هفته دفاع مقدس تحویل داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های سپاه رفع محرومیت از چهره جامعه است و در این راستا فعالیت‌های زیادی توسط گروه‌های جهادی انجام شده است افزود: این تعداد واحدها ۶۰ متری هستند که در زمان برنامه ریزی شده مشخص در دفاع مقدس تکمیل شده است؛ میزان اعتبار برای ساخت هر واحد مسکونی ۸۰ میلیون تومان بوده و این خانه‌ها در نقاط محروم روستاهای شهرستان دورود ساخته شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه دورود ضمن اشاره به رسالت این نیرو در زمینه توجه به محرومان و اقشار آسیب پذیر جامعه بیان کرد: سپاه پاسداران و بسیج سازندگی تمام توان خود را برای رفع محرومیت در اقصی نقاط کشور به کار می‌گیرند.

,

وی عنوان کرد: توافقنامه ای بین سپاه و کمیته امداد بسته شد که در این راستا کمیته امداد باید ضمن شناسایی افراد محروم و بی بضاعت در سطح شهرستان، زمین مورد نظر را جهت ساخت واحد مسکونی مربوطه در اختیار سپاه قرار دهد.

,

سرهنگ زینی وند تصریح کرد: انقلاب اسلامی متعلق به محرومان است و این افراد حق بزرگی بر گردن نظام دارند و همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه