اخبار داغ

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

تجلیل از مدافعان سلامت بیمارستان شهدای شهرستان سرپل ذهاب

تجلیل از مدافعان سلامت بیمارستان شهدای شهرستان سرپل ذهاب
با حضور حجت الاسلام جواد فاطمی نسب, امام جمعه سرپل ذهاب از مدافعان سلامت بیمارستان شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بازی دراز , حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در حاشیه مراسم تجلیل از مدافعان سلامت بیمارستان شهدا سرپل ذهاب ضمن تقدیر از زحمات پرسنل کادر پزشکی در ایام طاقت فرسای بیماری منحوس کرونا ،گفت: کادر درمانی در این راه برای نجات جان هموطنان و سلامتی آنان همچون رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس سنگرها را خالی نکردند و دوشادوش هم سختی ها را به جان خریدند.

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: پشت سرگذاشتن این دوران سخت بیماری کرونا همچون جنگی است که باید با سلاح اخلاص و پشتکار و امید به خدا، برای شکست این بیماری جنگید و علاوه بر کادر درمان همه مردم باید همکاری کنند و با رعایت نکات بهداشتی به هرچه سریعتر بهبودی اوضاع کنونی کمک کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپلذهاب دکتر روشنی نژاد نیز در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه جامعه پزشکی گفت: مدافعان سلامت در جریان مقابله با کرونا حافظ جان و سلامت مردم شدند و در ردیف مدافعان حرم و حریم و شهادت قرار گرفتند.

وی افزود: اینکه برخی افراد شبانه‌روز خود را وقف سلامت کسانی کردند که از ویروس کرونا متأثر شده بودند بسیار باارزش و ستودنی است.

روشنی نژاد گفت: به فرموده مقام معظم رهبری در ایران اسلامی دیدیم جان برکفانی هستند که شجاعانه  وارد عرصه شدند و به خوبی درخشیدند و امروز تمام مردم ایران زمین شاهد این ادعا هستند.

در پایان به پاس قدردانی از مجاهدت‌های کادر درمانی لوح سپاسی به پرسنل و مدافعان سلامت اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه