اخبار داغ

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

عدم تخصیص قیر روند اجرای پروژه‌های راهی استان زنجان را کند کرده است

عدم تخصیص قیر روند اجرای پروژه‌های راهی استان زنجان را کند کرده است
اسماعیلی معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های راهی در روند اجرا از برنامه عقب هستند گفت: عدم تخصیص قیر دولتی روند اجرای پروژه‌های راهی استان زنجان را کند کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه‌های راه استان زنجان و مشکلاتی که منجر به کند‌تر شدن روند اجرای پروژه‌ها شده است اظهار کرد: در پروژه‌های محور زنجان- تهران زیرسازی‌ها انجام شده و به لایه‌های بالایی رسیدیم اما متاسفانه قیر دولتی تخصیص داده نشده و با فرا رسیدن فصل سرما امکان اجرای پروژه وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه عدم تخصیص قیر دولتی روند اجرای پروژه‌های راهی استان زنجان را کند‌تر کرده است افزود: اگر قیر مورد نیاز به موقع تخصیص داده نشود برخی از پروژه‌هایی که در آستانه بهره‌برداری هستند تکمیل آنها برای سال آینده موکول می‌شود.

,

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به روند اجرای پروژه محور سلطانیه- قیدار- کبودر آهنگ ابراز کرد: در این پروژه کمربندی قیدار به اندازه 18 کیلومتر اجرا شده که در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

,

وی با تاکید براینکه این پروژه در دست خط کشی و نصب علائم است افزود: این پروژه تا آخر مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

,

اسماعیلی در ادامه با اشاره به مشکل تخصیص قیر افزود: این موضوع مشکل کشوری است که در بودجه 99 حذف شده بود که مجلس مجددا تصویب کرد که قیر دولتی باید در اختیار دستگاه‌ها قرار بگیرد.

,

وی عنوان کرد: مصوبه تخصیص قیر به تایید مجلس رسیده اما تا به امروز به مرحله اجرا نرسیده که این امر اثر منفی در اجرای پروژه‌های راهی گذاشته است.

,

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خاطر نشان کرد: به دلیل عدم تخصیص قیر و مشکلات اعتباری در اجرای برخی از پروژه‌ها از برنامه پیش‌بینی شده عقب هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه