اخبار داغ

مسئول موسسه علمی و آموزشی راهیان کوثر استان همدان خبر داد؛

۸۵ کلاس درس در استان همدان مزین به نام شهدا

۸۵ کلاس درس در استان همدان مزین به نام شهدا
حسن نوروزی گفت : ۸۵ کلاس درس در استان همدان و در همه مقاطع تحصیلی به نام شهدا مزین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن نوروزی، مسئول موسسه علمی و آموزشی راهیان کوثر استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: حالا که دشمن کمر بسته فرزندان ما را از کودکی آموزش دهد وجود مدارسی که با آرمان های انقلاب و اسلام دانش آموزان را آشنا کنند الزامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ادامه داد: به همین منظور مدارس راهیان کوثر در سطح استان همدان به پرورش دانش آموزانی می پردازد که با معیارهای انقلاب پرورش یابند.

,

نوروزی با انتقاد صریح از سند ۲۰۳۰ گفت: متاسفانه نوشت افزارها و بازیهایی هستند که سند ۲۰۳۰ در آن رسوخ کرده و شاکله دانش آموز را تغییر می دهد.

,

مسئول موسسه راهیان کوثر افزود: آموزش و پرور ش بزرگترین سازمانی است که بیشترین سهم را در سند ۲۰۳۰ ایفا می کند.

,

حسن نورزوی با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: خوشبختانه توانستیم تمم مقاطع را به دو صورت مجازی و حضوری داشته باشیم و مربیان در مدارس حاضر هستند و هر خانواده ای می تواند بنا به شرایط خود از کلاس های حضوری و مجازی استفاده کند.

,

وی تاکید کرد: مدارس راهیان کوثر توانستند با استفاده از نرم افزار بهاران امکان کلاس های دو طرفه را فراهم کند و کلاس های درس این نرم افزار ضبط می شوند و دانش آموز می تواند چندین بار یک مبحث آموزشی را مشاهده و فرا گیرد.

,

نوروزی عنوان کرد: مدارس راهیان کوثر یک اقتباس از سند تحول و منویات مقام معظم رهبری از آموزش و پرورش را در یک برنامه ابلاغی فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش تهیه و با تقویم اجرایی مدارس تطبیق دادیم.

,

یادگیری های ملموس در مدارس انقلابی راهیان کوثر

, یادگیری های ملموس در مدارس انقلابی راهیان کوثر , یادگیری های ملموس در مدارس انقلابی راهیان کوثر,

وی تاکید کرد: مهارت های زندگی اسلامی را در این ابلاغیه ها اعلام کردیم.

,

نوروزی با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید صبور و کنجکاو باشند گفت: معلمان در کلاسها مثلا امانت داری را با یک سناریو و تئاتر یاد می دهند که ماندگاری این یادگیری ملموس، به مراتب از آموزش های کتبی بهتر و بیشتر است.

,

موسسه مدارس راهیان کوثر افزود: افزایش مهارت های اسلامی تربیتی با سناریوهای آموزشی در مدارس راهیان کوثر نقطه قوت این مدارس است .

,

افزایش مهارت معلمان با برگزاری آزمون های ضمن خدمت

, افزایش مهارت معلمان با برگزاری آزمون های ضمن خدمت, افزایش مهارت معلمان با برگزاری آزمون های ضمن خدمت,

نورزوی با تاکید بر افزایش مهارت آموزی در مربیان این مدارس گفت: آزمون های ضمن خدمت در چند عنوان روش تدریس و طرح درس که با مبانی اسلامی هم خوانی داشته باشد هر ماه به طور مستمربرای معلمان برگزار می شود.

,

وی در پایان گفت: در مدارس راهیان کوثر جزو برنامه های مستمر است که نهج البلاغه را در زندگی دانش آموزان و خانواده های آنها زنده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه