اخبار داغ

مسئول بهداری لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس مطرح کرد؛

اگر حب قدرت برخی مسئولان فرصت دهد، جوانان امروز موفق تر عمل می کنند

اگر حب قدرت برخی مسئولان فرصت دهد، جوانان امروز موفق تر عمل می کنند
مرادی گفت: اگر حب قدرت بعضی از مسئولان فرصت دهد تا جایی برای جوانان خالی کنند، مسلما جوانان در مدیریت کشور موفق تر از آنان عمل می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مرادی مسئول بهداری لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس در خصوص نقش موثر جوانان در ۸سال دفاع مقدس و مدیریت کشور به راه آرمان گفت: بعد از انقلاب و بیدار شدن مردم با رهنمودهای امام (ره) مردم آموختند که گوش به فرمان امام (ره) باشند از این رو بعد از پیروی انقلاب اسلامی و آتش افروزی جنگ توسط دشمنان نیز مردم و جوانان این کشور با لبیک به امام راحل در جبهه های جنگ حضور پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان این که جنگ فرصت مغتنمی برای جوانان بود، توضیح داد: در زمان جنگ جوانان به انجام تکلیف شرعی خود پرداختند و با گوشت و پوست خود از کشور دفاع کردند.

,

مرادی به سخن مقام معظم رهبری در خصوص این که دولت جوان و حزب الهی می تواند علاج کار کشور باشد، عنوان کرد: جوانان امروزی پا به کار هستند و با توجه به روحیاتشان هر لحظه و در هر جا که نیاز باشد حضور پیدا می کنند و مطمئنا اگر جایی به کشور تعدی شود جزو اولین کسانی هستند که پیش قدم می شوند.

,

مسئول بهداری لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس بیان کرد: بعضی از مسئولان مملکت در خواب هستند چرا که اگر گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و به جوانان و پتانسیل آن ها توجه می کردند مسلما این وضعیت را نداشتیم.

,

وی با تاکید بر این که اگر حب قدرت بعضی از مسئولان فرصت دهد تا جایی برای جوانان خالی کنند، جوانان موفق تر از آنان عمل می کنند، عنوان کرد:اگر به جوانان توانمند میدان داده شود و به آنان مسئولیت دهند  مسلما مشکلات جامعه حل می شود، همچون زمان جنگ که جوانان آن را مدیریت کردند و کشور را از میدان جنگ سربلند بیرون آوردند.

,

مرادی توضیح داد: آمریکا، غرب و شرق در مسائل مملکت ما نباید شریک باشند از این رو این خودی ها هستند که این اجازه را می دهند تا دیگران با دخالت در مسائل جامعه شرایط مملکت را به سمت نامساعدی سوق دهند.

,

مسئول بهداری لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس به ایثار رزمندگان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در تمام دوران حضور در جبهه بارها شاهد بودم رزمندگان مجروح قبول نمی کردند به بهداری بیایند و استراحت کنند، بارها مجروحان را التماس می کردم تا آن ها را مداوا کنم اما پاسخ می دادند که عهد بسته ام که حتی اگر عضو بدنم را از دست دهم اما همچنان تفنگ در دست داشته باشم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه