اخبار داغ

پیگیری یکی از وعده‌های بی‌عمل؛

وعده‌های مسئولان برای ساخت سالن ورزشی 2500 نفری قاین محقق نشد

وعده‌های مسئولان برای ساخت سالن ورزشی 2500 نفری قاین محقق نشد
پانزدهم مهرماه 1398 بود که وزیر ورزش و جوانان کلنگ سالن ورزشی 2500 نفری قاین را به زمین زد اما پس از یک سال تنها پیشرفت آن جای کلنگی است که بر زمین مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان یک سال پیش در مراسم کلنگ‌زنی سالن ورزشی 2500 نفری قاین گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان احداث می‌شود که هزینه دوسوم آن را دولت تأمین خواهد کرد و تا پایان دولت یازدهم احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با بیان این‌که یک‌سوم هزینه ساخت این پروژه ورزشی در تعهدات اداره ورزش و جوانان، خیرّان شهرستان و بنیاد مستضعفان است، تصریح کرد: خرید زمین و ثبت اسنادی آن به ارزش یک میلیارد تومان توسط خیّران انجام شده، عملیات فوندانسیون این پروژه تا پایان سال توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان صورت می‌گیرد و بنیاد مستضعفان نیز با پیگیری‌های نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نسبت به خرید مصالح یا واریز معادل وجه نقدی اقدام خواهد کرد.

,

وی در این مراسم نسبت به تأمین هزینه تکمیل ۱۱ پروژه‌ ورزشی خیّرساز شهرستان قاین قول مساعد داد.

,

, ,

جای کلنگ پس از یکسال

, جای کلنگ پس از یکسال, جای کلنگ پس از یکسال,

28 تیرماه 1399 در جریان سفر مجدد وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی، سیدعبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به همراه سلمان اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان از محل احداث سالن ۲۵۰۰ نفری بازدید کردند.

,

در این بازدید که هنوز جای کلنگ وزیر ورزش و جوانان مشخص بود و هیچ‌گونه اقدامی صورت نگرفته بود، اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص اعتبار برای این پروژه مهم شد.

,

همچنین اسحاقی در جلسه اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی که با حضور وزیر ورزش و جوانان در محل استانداری برگزار شد، ضمن تأکید بر اهمیت سالن ورزشی 2500 نفری قاین، اظهار کرد: خواسته به حق جوانان قاین، موضوع ورزش است که می‌بایست هرچه سریع‌تر این سالن تعیین تکلیف شود.

,

فقط برای شعار و تبلیغ کلنگ‌زنی شد

, فقط برای شعار و تبلیغ کلنگ‌زنی شد, فقط برای شعار و تبلیغ کلنگ‌زنی شد,

غلامی یکی از جوانان شهرستان قاین در پیامی به پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، از عدم‌برخورداری جوانان از اماکن ورزشی و نبود سالن در شهرستان گلایه کرد و گفت: تاکنون اقدامی برای حل مشکلات ورزشی صورت نگرفته است.

,

وی با اشاره به کلنگ‌زنی سالن ورشی 2500 نفری قاین در سال گذشته افزود: فقط برای شعار و تبلیغ کلنگ آن را به زمین زدند اما پیشرفت زیر صفر است.

,

منتظر تحصیص اعتبار هستیم

, منتظر تحصیص اعتبار هستیم, منتظر تحصیص اعتبار هستیم,

ترحمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قاین در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، عنوان کرد: سالن 2500 نفری شهرستان قاین در مهرماه 98 با حضور وزیر ورزش و جوانان و نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی براساس قول بنیاد مستضعفان به نماینده وقت کلنگ‌زنی شد و مقرر گردید 30 درصد این سالن توسط بنیاد مستضعفان و خیّران انجام شود و شروع اجرایی این پروژه توسط خیّران و بنیاد مستضعفان باشد.

,

به گفته وی، در ادامه بنیاد مستضعفان گفت: در تأمین سرامیک و سیمان همکاری خواهد کرد و وزیر ورزش و جوانان پرداخت اعتبار را منوط به پیشرفت فیزیکی 30 درصد اعلام کرد اما با مشکل شروع به کار روبرو شدیم.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قاین عنوان کرد: در این خصوص رایزنی‌های فراوانی توسط مسئولان شهرستان و استان و نماینده فعلی مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی انجام شده است. در سفر تیرماه امسال وزیر ورزش و جوانان به استان و بازدید معاون فرهنگی وزارتخانه از محل کلنگ‌زنی، احداث این سالن مورد پیگیری قرار گرفت.

,

, ,

قول استاندار جهت تأمین یک میلیارد تومان برای شروع کار

, قول استاندار جهت تأمین یک میلیارد تومان برای شروع کار, قول استاندار جهت تأمین یک میلیارد تومان برای شروع کار,

ترحمی افزود: در جلسه‌ای که تیرماه سال‌جاری با حضور استاندار و وزیر ورزش و جوانان در استانداری برگزار شد، استاندار قول تأمین اعتبار یک میلیارد تومان به سالن 2500 را داد تا این پروژه شروع شود و در ادامه از اعتبارات وزارتخانه و ملی استفاده کنیم.

,

وی عنوان کرد: به دلیل نبوداعتبار عملا تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و ما منتظر تخصیص یک میلیارد تومان استانداری هستیم که درصورت تأمین اعتبار و شروع کار، شاهد پیشرفت خواهیم بود.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قاین، میزان اعتبار برای اتمام این پروژه را 24 میلیارد تومان دانست و گفت: این پروژه نیازمند اعتبار ملی است.

,

بنابراین گزارش؛ اکنون باید جوانان و ورزشکاران شهرستان قاین منتظر تحقق وعده مسئولان برای ساخت این سالن ورزشی باشند اما آن‌چه از شواهد پیداست،تحقق وعده وزیر ورزش و جوانان است که بعید به نظر می‌رسد این سالن تا پایان دولت دوزادهم به بهربرداری برسد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه