اخبار داغ

آخرین وضعیت جنگ قره‌باغ و مرزهای آذربایجان‌شرقی؛

اصابت 5 راکت به نقاط مرزی/ تذکر رسمی به طرف‌های درگیر

اصابت 5 راکت به نقاط مرزی/ تذکر رسمی به طرف‌های درگیر
راستگوt معاون امنیتی، سیاسی استاندار آذربایجان شرقی گفت: از صبح دیروز تاکنون 5 راکت به نقاط مرزی و برخی از مراتع اصابت کرده است که از این تعداد 4 عدد منفجر و یک عدد عمل نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علیار راستگو معاون امنیتی، سیاسی استاندار آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج به تشریح آخرین وضعیت مناطق مرزی استان و درگیری دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان پرداخت و اظهار داشت: از ساعت 6.30 صبح دیروز که تنش نظامی بین دو کشور ایجاد شده تا به این لحظه 5 راکت به سر حدات مرزی ایران و برخی از مراتع در شهرستان خداآفرین اصابت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: از این 5 راکت 4 عدد منفجر شده و یک عدد عمل نکرده و توسط عوامل نظامی چک و خنثی شده است. کارشناسان امر در حال بررسی هستند که راکت های اصابت شده به خاک ایران از مبدا کدام کشور شلیک شده است.

,

معاون استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: خوشبختانه این راکت‌ها هیچگونه آسیب و خسارتی وارد نکرده و فرمانده مرزبانی استان هم اکنون در منطقه حضور داشته و تمهیدات لازم توسط نیروهای انتظامی و نظامی اندیشیده شده است.

,

راستگو با بیان اینکه از طرف های درگیر تقاضای ملاقات مرزی شده است، تاکید داشت: از دو کشور ارمنستان و آذربایجان خواسته‌ایم و تذکرات جدی داده شده است که در محاسبات خود، دقت لازم را داشته باشند تا مرزهای ایران درگیر نشود.

,

وی ادامه داد: از مردم منطقه خواهش میکنیم که از تجمع در مناطق مرزی جدا خودداری کنند. چرا که این مناطق خطرناک بوده و هر آن احتمال بروز حادثه وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه