اخبار داغ

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران تأکید کرد؛

الگوی مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس شکل گرفت

الگوی مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس شکل گرفت
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گفت: الگوی مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس شکل گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران علینقی حیدریان که در کارگاه آموزشی مدیریت جهادی سخن می گفت، دفاع مقدس را گنجینه ای گرانبها از تجارب ارزشمند و حماسه آفرینی دانست و افزود: بدون شک یکی از عوامل مهم موفقیت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس مولفه مدیریت جهادی و بسیجی بود و امروز نیز راه حل موثر مشکلات جامعه و کشور بهره گیری از همین مولفه های مهم در سطوح مختلف اجرایی است.

وی مجموعه خاطرات و حقایق سال های دفاع مقدس را به عنوان یک ثروت ملی برشمرد و اظهار داشت: شکل گیری فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت، بزرگترین و ارزشمندترین دستآورد دفاع مقدس محسوب می شود که این فرهنگ برگرفته از مبانی حسینی و عاشورایی است.

بر اساس این گزارش پیش از آغاز کارگاه آموزشی حسن مسعودی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری(ره) اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گزارشی از فعالیت های صورت گرفته این پایگاه در بخش های مختلف بویژه در حوزه کمک های مومنانه و همکاری با سایر دستگاه ها در انجام عملیات ضد عفونی معابر و ساختمان های اداری در دوران بیماری کرونا ارائه کرد.

شایان ذکر است این کارگاه آموزشی با حضور بسیجیان و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری(ره) منابع طبیعی استان تهران برگزار شد.

 انتهای پیام/ا

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه