اخبار داغ

حال ناخوش ورزش زنجان در روزهای کرونایی؛

کُشتی زنجان در خاک اسپانسر نشست

کُشتی زنجان در خاک اسپانسر نشست
تیم کشتی استان زنجان طی روزهای چهارنشبه تا جمعه (9 تا 11 مهرماه) در حالی در مسابقات لیگ برتر کشور، شرکت می‌کند که متاسفانه هیچ حامی مالی نداشته و به‌رغم حضور قهرمانان شاخص در این تیم، حمایتی از آن نمی‌شود و کشتی‌گیران فقط از روی علاقه و با نام تیم شهدای زنجان در مسابقات شرکت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; از قدیم گفته‌اند «بی‌مایه، فطیر است» یعنی هر کاری که در آن سرمایه‌گذاری نشود، نتیجه‌بخش نخواهد بود. ورزش هم همینطور است و برای تقویت و پرورش قهرمانان جهت حضور مقتدرانه در مسابقات مختلف باید حمایت همه‌جانبه از آن‌ها در ابعاد مالی و معنوی انجام شود و در غیر اسن صورت شاید ورزشکاران به صورت مقطعی، نتیجه بگیرند اما در ادامه دچار مشکل شده و پایداری تیم از بین می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

کشتی زنجان دارای سابقه درخشانی در سطح کشور بوده و اعضای تشکیل‌دهنده کنونی آن نیز عناوین قهرمانی متعددی در کارنامه خود دارند و با انگیزه فراوان برای شرکت در مسابقات لیگ برتر، راهی پایتخت می‌شوند.

,

** تیم کشتی زنجان، اسپانسری ندارد

, ** تیم کشتی زنجان، اسپانسری ندارد, ** تیم کشتی زنجان، اسپانسری ندارد,

عباس محمدی، رئیس هیات کشتی استان زنجان به خبرنگار موج رسا گفت: تیم کشتی زنجان، اسپانسری ندارد و هیچ کس حتی استاندار زنجان نیز از این تیم، حمایت نمی‌کند.

,

وی با بیان اینکه نامه‌ای خطاب به استاندار زنجان نوشته و درخواست حمایت از تیم کشتی زنجان برای شرکت در مسابقات لیگ برتر را کردیم، اظهار داشت: این نامه به مدیرکل ورزش و جوانان استان ارجاع شد که آن هم به دلیل نداشتن امکانات و تجهیزات، کاری از دستش برنمی‌آید در حالی که انتظار داشتیم نامه ما را به شرکت‌ها و واحدهای تولیدی بزرگ استان مانند ایران‌ترانسفو، پارس‌سوئیچ و کالسیمین ارجاع دهند.

,

محمدی خاطرنشان کرد: متاسفانه واحدهای تولیدی بزرگ در زنجان اهمیتی به تیم‌های ورزشی نمی‌دهند و تیم کشتی زنجان نیز بدون اسپانسر است.

,

** هزینه‌ها را از منابع شخصی، تامین می‌کنیم

, ** هزینه‌ها را از منابع شخصی، تامین می‌کنیم, ** هزینه‌ها را از منابع شخصی، تامین می‌کنیم,

رئیس هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه این تیم با نام شهدای زنجان در مسابقات شرکت می‌کند، افزود: تمام هزینه‌های مربوط به شرکت در مسابقات لیگ برتر را شخصاً تامین می‌کنم و امیدوارم هم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و هم علاقه‌مندان به ورزش، دست ما را بگیرند.

,

وی تصریح کرد: تیم کشتی زنجان در سال 89 در مسابقات لیگ دسته یک کشور، قهرمان کشور بوده و در سال 92 نیز رتبه پنجم لیگ برتر در بین 10 تیم را کسب کرد که همان مقام‌ها نیز بدون اسپانسر و حامی مالی و با کمترین منابع و فقط با غیرت بچه‌ها به دست امده است.

,

محمدی افزود: در سال 92 با کمتر از 200 میلیون تومان توانستیم پنجم کشور شویم در حالی که قرارداد یک ورزشکار ما مثل میثم نصیری به تنهایی با یک باشگاه، 200 میلیون تومان بود.

,

رئیس هیات کشتی استان زنجان در خصوص پیش‌بینی هزینه‌های امسال، گفت: فعلاً قرارداد رایگان با کشتی‌گیران، بسته شده اما اگر بخواهیم برای ورزشکاران هزینه پرداخت کنیم حداقل 500 میلیون تومان نیاز است.

,

محمدی افزود: کادر فنی، مربیان، خرید البسه، تغذیه، ایاب و ذهاب و هزینه ورودیه، نیازمند حمایت مالی مناسب از تیم کشتی است.

,

وی با بیان اینکه زنجان با تلفیقی از کشتی‌گیران بومی و غیربومی در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: میثم حیدری، قهرمان کشور، قهرمان دانشجویان جهان و قهرمان ارتش‌های جهان در وزن 70 کیلوگرم و یونس سرمستی، قهرمان جوانان جهان در وزن 61 کیلوگرم در این مسابقات حضور خواهند یافت.

,

محمدی افزود: مسعود مددی، قهرمان کشور در وزن 92 کیلوگرم و اباذر اسلامی، قهرمان کشور نیز در وزن 96 کیلوگرم از دیگر چهره‌های شاخص تیم زنجان هستند و بقیه ورزشکاران، تلفیقی از کشتی‌گیران جوان بومی و غیربومی هستند که امیدواریم نتایج خوبی به دست بیاید.

,

** ادارات کل ورزش و جوانان نمی‌توانند به تیم‌های ورزشی کمک کنند

, ** ادارات کل ورزش و جوانان نمی‌توانند به تیم‌های ورزشی کمک کنند, ** ادارات کل ورزش و جوانان نمی‌توانند به تیم‌های ورزشی کمک کنند,

محمدعلی حمزه‌پور، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ادارات کل ورزش و جوانان طبق قانونی نمی‌توانند به تیم‌ها در مسابقات لیگ، کمک کنند، گفت: با این حال، اداره کل ورزش و جوانان استان در حد توان و تا جایی که امکان داشته باشد از تیم کشتی زنجان حمایت خواهد کرد.

,

وی با بیان اینکه حضور تیم کشتی زنجان در مسابقات لیگ برتر طی یک هفته اخیر، قطعی شده است، اظهار داشت: قرعه‌کشی مسابقات انجام شده اما مسابقات هنوز شروع نشده که در صورت امکان برای تامین هزینه‌ها کمک می‌کنیم.

,

** صنایع استان زنجان رغبتی برای حمایت از تیم‌های ورزشی ندارند

, ** صنایع استان زنجان رغبتی برای حمایت از تیم‌های ورزشی ندارند, ** صنایع استان زنجان رغبتی برای حمایت از تیم‌های ورزشی ندارند,

حمزه‌پور در پاسخ به رایزنی اداره کل ورزش استان با بخش خصوصی برای حمایت از تیم‌های ورزشی خاطرنشان کرد: در طول سال‌های اخیر، رایزنی‌های لازم انجام شده اما صنایع استان زنجان، علاقه آنچنانی و رغبتی برای حمایت از تیم‌های ورزشی نشان نمی‌دهند.

,

وی تصریح کرد: حتی بخش خصوصی موافقت نمی‌کند که در قبال حمایت، تیم‌های ورزشی با نام آن‌ها در مسابقات مختلف، شرکت کنند.

,

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص حمایت دستگاه‌های بالادستی گفت: منابع مالی تمام دستگاه‌ها و نهادهای بالادستی نیز محدود بوده و امکان حمایت از تیم‌های ورزشی وجود ندارد.

,

منابع مالی، اولین و مهمترین مساله در برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی به‌ویژه در مسابقات است که افراد با انگیزه برد و موفقیت در عرصه حاضر می‌شوند و با توجه به سوابق درخشان قهرمانان کشتی استان زنجان انتظار می‌رود مسئولان امر، حمایت جدی از تیم‌ها داشته و مسیر رشد و ترقی جوانان باانگیزه را هموار کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه