اخبار داغ

درهفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

رونمایی از تمثال شهیدان منطقه سه تهران

رونمایی از تمثال شهیدان منطقه سه تهران
به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تمثال شهیدان منطقه سه تهران رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، حامد امجدیان مسئول امور ایثارگران، ترویج فرهنگ شهادت را در افزایش فضای معنوی جامعه موثر خواند و گفت: عملیات نصب تمثال 200 شهید محله زرگنده  در امامزاده اسماعیل (ع) با هدف استکبارستیزی، مبارزه با ظلم و ستم و رسیدن به تمدن اسلامی اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: شهیدان نمایانگر عزت و افتخار کشور هستند و تمثال آنها، برگی در خیابان‌ها و معابر است تا یاد و خاطره دلاورمردی ها و شجاعت های آنها همیشه در ذهن ما ماندگار بماند.
,
 
,
 مسئول ایثارگران شهرداری منطقه سه ابراز امیدواری کرد که به برکت خون شهیدان، معابر و خیابان های شهرمان از نام و یادشان عطرآگین شود.
,
 
,
به گفته امجدی، نصب تمثال شهیدان در دهه بزرگداشت دفاع مقدس، جلوه دیگری از ایثار و شهادت را در شهر گرگان به تصویر خواهد کشید.
,
 
,
مسئول امور ایثارگران شهرداری منطقه سه اظهار داشت: شهیدان بخش جدایی ناپذیر فرهنگ یک ملت هستند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان برای ما یک وظیفه محسوب می شود و رونمایی از تمثال این عزیزان نیز در این خصوص اجرا شد.
,
 
,
رونمایی از تمثال شهیدان محله زرگنده با حضور رضا جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران، مصطفی سلیمی شهردار منطقه سه، زهرا خوش برش معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه سه انجام شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه