اخبار داغ

در گفتگو با فعال سیاسی و فرهنگی مطرح شد؛

کلید حل مشکلات مردم، مدیریت فعال و انقلابی است

کلید حل مشکلات مردم، مدیریت فعال و انقلابی است
فعال فرهنگی و سیاسی گچساران گفت:به هر حال کلید رفع مشکلات معیشتی مردم در دستان مدیران انقلابی ،فعال،پر تحرک و ساده زیست خواهد بود نه مدیران میلیاردی،چرا که شناخت دقیق ظرفیت ها و اتکاء به توانمندی های درون کشور برگ برنده یک مدیر در تراز انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمد آقایی،فعال فرهنگی و سیاسی گچساران در گفت وگوی اختصاصی با صبح زاگرس، به بیان نکاتی درباره سبک زندگی مدیران و مسئولان تراز انقلاب اسلامی و همچنین برخی کاستی‌هایی که در عملکرد مدیران کنونی وجود دارد، پرداخت و گفت: در وهله اول باید گفت که "تراز" از نظر لغوی به معنای میزان، عدل، همسان و برابری است که به نوعی تراز انقلاب یعنی فردی در شاَن انقلاب.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: اگرچه باید توجه داشت که انقلاب به وسیله مردم و با انگیزه مبارزه با فساد و احیای فرامین الهی و آداب اسلامی که به فراموش سپرده شده بود، به پیروزی رسید.

,

خدمت بی منت

, خدمت بی منت,

آقایی در ادامه اظهارکرد:بنابراین مردم محروم و ستمدیده این سرزمین که به نوعی تشنه خدمت و عدالت بودند با مجاهدت ، ایثار و جانفشانی و تقدیم شهدای والامقام،  انقلاب را به سرانجام مقصود رسانده که در ادامه نیز به مسئولان نظام اسلامی اعتماد و ماحصل تلاش خود را به آنها با آرای قاطع برای تشکیل مجلس و دولت واگذار کردند تا با خدمت بی منت محرومیت را از کشور دور کنند و  آرمانهایی که فراموش شده بود احیاء و از آن صیانت کنند.

,

حفظ اعتماد مردم

, حفظ اعتماد مردم,

این چهره فرهنگی گچساران تصریح کرد:هرچند مسئولیت های مهم ، تحقق آرمان ها و جلب رضایت مردم تشنه خدمت و سعادت و از همه مهمتر حفظ اعتماد بوجود آمده از عهده هر کسی بر نمی آمد مگر نیروهای انقلابی که به آن‌ها مدیر انقلابی نیز گفته می شد.

,

وی افزود:بنابراین مدیری که بیان و وعده های  او با همت و سعی انقلابی آغشته باشد‌ وحال این سوال پیش می آید کدام مدیر ؟با چه مشخصاتی می تواند محقق کننده آرمان های انقلاب اسلامی و امورات مردم و نگهبانی شایسته برای حفظ اعتماد و باور مردم باشد؟.

,

تحقق عدالت اجتماعی

, تحقق عدالت اجتماعی,

آقایی در ادامه گفت:از منظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مدیری در " تراز انقلاب اسلامی"  است که خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد و در راستای تحقق عدالت اجتماعی ،رفع تبعیض، کاهش فاصله طبقاتی ،رفع مشکلات معیشتی و نجات محرومین بکوشد.

, .,

کلید رفع مشکلات!

, کلید رفع مشکلات!,

این چهره سیاسی گچساران تصریح کرد:به هر حال کلید رفع مشکلات معیشتی مردم در دستان مدیران انقلابی ،فعال،پر تحرک و ساده زیست خواهد بود نه مدیران میلیاردی،چرا که شناخت دقیق ظرفیت ها و اتکاء به توانمندی های درون کشور برگ برنده یک مدیر در تراز انقلاب است.

,

تلاش دشمن

, تلاش دشمن,

آقایی بیان کرد:در حقیقت غَش در دامان بیگانگان و امید به مساعدت آنها  آرمانی از انقلاب را محقق نکرده و نیز محرومیت و معیشتی را کارساز نخواهد بود ،اگرچه دشمنان نظام اسلامی با تکرار محاصره اقتصادی شعب ابی طالب به دنبال دلسرد کردن قشر محروم و مستضعف، همان هایی که سبب تحقق و استمرار این انقلاب شدند، از جمهوری اسلامی هستند.

,

ضعف در مدیر سفارشی

, ضعف در مدیر سفارشی,

وی گفت:بنابراین مقام معظم رهبری ضعف در محرومیت زدایی را ناشی از ناتوانی برخی مدیران  دانسته اند و نه حرکت عمومی انقلاب ،چرا جمهوری اسلامی برای عبور از موانع و مشکلات فعلی در برابر خود، این روزها به مدیری کارآمد،انقلابی و مومن نیاز دارد نه مدیر سفارشی.

,

این چهره فرهنگی گچساران تصریح کرد:باید توجه کرد که مدیر سفارشی برای حفظ و ارتقاء خویش ،تحکیم رشته های ارتباطی با حامیان را در اولویت قرار می دهد،مدیر سفارشی و آویزان توان و انرژی خود را صرف راضی نگه داشتن سفارش کنندگان و حامیان خواهد کرد و تلاش می کندکه به آن ها آویزان شده و منافع شان را نیز تامین کند.

,

عملکرد در هاله ای ابهام

, عملکرد در هاله ای ابهام,

آقایی در ادامه گفت:برخی مدیران دردی از جامعه دوا نمی کنند، عملکردشان در هاله ای از ابهام قرار دارد و همواره با پنهان کاری قصد فریب مردم را دارند،همواره به مردم فخر می فروشند و سرمایه میلیاردی را به رخ مردم می کشند.

,

این چهره فرهنگی گچساران تصریح کرد:بنابراین چنین مدیرانی سواد و تحصیلات ولو نداشته را ابزار بدست آوردن ریاست برمردم قرار می دهند که از همه مهمتر بستگان مدیران اعم از فرزندان ،خواهران و برادران علاوه بر سوء استفاده مالی نیز بر مردم محروم یکه تازی کرده و طوری رفتار می کنند که انگار ولی نعمت مردم هستند.

,

صاحبان اصلی انقلاب

, صاحبان اصلی انقلاب,

وی افزود:فراموش کرده اند که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که صاحبان حقیقی این نظام و انقلاب مردم و مستضعفین هستند اگر اعتمادشان سلب شود ،انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پابرجا نخواهد ماند.

,

الگوی مدیر انقلابی

, الگوی مدیر انقلابی,

آقایی تصریح کرد:بنابراین مدیر در تراز انقلاب باید الگویش مدیریت امام علی علیه السلام باشد، شهیدان بهشتی و رجایی الگوی یک مدیر تراز اول انقلاب بودند که با جدیت در کار و اهتمام در خدمت به مردم همواره یاد و نام شایسته خود را در ذهن مردم بخصوص مستضعفین به یادگار گذاشته اند.

,

حاج قاسم مدیر تراز اول جهان اسلام

, حاج قاسم مدیر تراز اول جهان اسلام,

وی تصریح کرد: شهید حاج "قاسم سلیمانی" نیز با خدمت صادقانه توانست دِین خود را به انقلاب و جهان اسلام ادا کنند و لقب مدیر تراز اول دنیای اسلام نیز برای این شهید والامقام واژه کوچکی به شمار  می رود.

,

آقایی در پایان اظهارکرد: بنابراین آنچه که برای یک مدیر تراز اول انقلاب علاوه بر موارد مطرح شده ضروری به شمار می آید؛ تبدیل تهدید به فرصت با تدبیر، اعتقادبه سبک زندگی اسلامی ،داشتن تعهد و تعلق خاطر به مردم، استقلال و اتکاء به شایستگی های خویش، داشتن روحیه خدمت گذاری و خدمت به عامه مردم نه به شخص یا گروه و طایفه و افرادی خاص، خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه