اخبار داغ

درخشان: پرسپولیس باهوش و با فکر بازی می‌کند/ بازی با ازبک‌ها را به بازی با عربستانی‌ها ترجیح می‌دهم

درخشان: پرسپولیس باهوش و با فکر بازی می‌کند/ بازی با ازبک‌ها را به بازی با عربستانی‌ها ترجیح می‌دهم
سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: با فوتبال ازبک‌ها راحت‌تر کنار می‌آییم، چون آنها دنبال فوتبال‌بازی کردن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید درخشان در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس برابر السد یک فوتبال متفاوت و بازی خیلی خوبی را انجام داد. آن چه از پرسپولیس، نسبت به دیگر تیم‌ها می‌بینیم، ارائه یک بازی فکورانه است. مهره‌های خیلی خوبی هم داریم که فوتبال را بلد هستند. در همین بازی با السد هم ای کاش آن دو توپی که به تیر خورد، وارد دروازه می‌شد، این پیروزی پر گل‌تر هم می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حمید درخشان در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس برابر السد یک فوتبال متفاوت و بازی خیلی خوبی را انجام داد. آن چه از پرسپولیس، نسبت به دیگر تیم‌ها می‌بینیم، ارائه یک بازی فکورانه است. مهره‌های خیلی خوبی هم داریم که فوتبال را بلد هستند. در همین بازی با السد هم ای کاش آن دو توپی که به تیر خورد، وارد دروازه می‌شد، این پیروزی پر گل‌تر هم می‌شد.,

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در ارتباط با تفاوت بازی پرسپولیس نسبت به بازی با الشارجه خاطرنشان کرد: همین مساله هوشمندانه بودن تیم را نشان می‌دهد. السد یک تیم حرفه‌ای‌تر، با هوش‌تر و پخته‌تر نسبت به تیم اماراتی بود. السد چند کلاس بالاتر از شارجه بازی می‌کرد. برنامه‌ریزی‌ها و جذب بازیکن را بر اساس قهرمانی در آسیا انجام داده بودند. همیشه قرار نیست مالکیت بازی را در اختیار داشته باشید. باید بر اساس شرایط برنامه‌ریزی کنید. اگر همان توپ‌هایی که به تیر خورده بود، وارد دروازه می‌شد، پرسپولیس این بازی را پر گل برده بود. پس روش درستی را انتخاب کرد. با بیشتر شدن هماهنگی و سرعت از همین روش می‌تواند به شکل خیلی بهتر هم استفاده کند. به نظر من هم، آل کثیر نمایش خوبی داشت، البته با توجه به این که جزو بازیکنان جدید است، انتظار داریم بهتر از این هم بشود و موقعیت‌های بیشتری را گل کند.

, پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در ارتباط با تفاوت بازی پرسپولیس نسبت به بازی با الشارجه خاطرنشان کرد: همین مساله هوشمندانه بودن تیم را نشان می‌دهد. السد یک تیم حرفه‌ای‌تر، با هوش‌تر و پخته‌تر نسبت به تیم اماراتی بود. السد چند کلاس بالاتر از شارجه بازی می‌کرد. برنامه‌ریزی‌ها و جذب بازیکن را بر اساس قهرمانی در آسیا انجام داده بودند. همیشه قرار نیست مالکیت بازی را در اختیار داشته باشید. باید بر اساس شرایط برنامه‌ریزی کنید. اگر همان توپ‌هایی که به تیر خورده بود، وارد دروازه می‌شد، پرسپولیس این بازی را پر گل برده بود. پس روش درستی را انتخاب کرد. با بیشتر شدن هماهنگی و سرعت از همین روش می‌تواند به شکل خیلی بهتر هم استفاده کند. به نظر من هم، آل کثیر نمایش خوبی داشت، البته با توجه به این که جزو بازیکنان جدید است، انتظار داریم بهتر از این هم بشود و موقعیت‌های بیشتری را گل کند.,

 

,

حمید درخشان درباره ارزیابی خود از قرعه‌کشی مسابقات افزود: به نظر من قرعه خوبی بود. هر یک از این تیم‌ها، ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. قرعه آسانی که نداریم ولی در کل، خود من بازی با ازبک‌ها را نسبت به بازی با عربستانی‌ها ترجیح می‌دهم. نوع بازی عربستانی‌ها به شکلی است که بازی ما با آنها گره می‌خورد. با فوتبال ازبک‌ها راحت‌تر کنار می‌آییم. آنها دنبال حاشیه نیستند. بیشتر قدرتی و تاکتیکی بازی می‌کنند ولی از نظر تاکتیکی ضعیف‌تر از فوتبال ما نیستند. من فکر می‌کنم با یک بازی حساب شده، پرسپولیس برابر پاختاکور به مشکل نمی‌خورد.

,

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: حمایت هواداران از تیم، اهمیت زیادی دارد. این پیروزی‌ها را به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم پرسپولیس این بار با رسیدن به فینال، به قهرمانی لیگ قهرمانان برسد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه