اخبار داغ

از سهمیه‌های المپیکی راضی هستیم

رسولی: تیراندازی برای ارتقا رنکینگ تلاش می‌کند/ مشکل مهمات و فشنگ حل‌نشدنی است

رسولی: تیراندازی برای ارتقا رنکینگ تلاش می‌کند/ مشکل مهمات و فشنگ حل‌نشدنی است
ناصر رسولی سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: ما همیشه مشکل کمبود تجهیزات و فشنگ استاندارد را داشته‌ایم و در این چند سال هم که تحریم ها به اوج خود رسیده، عملا به ما اجازه نمی‌دهند از فشنگ‌های استانداردی که برای این رشته تولید می‌شود، استفاده کنیم.
[

ناصر رسولی مدیر تیم‌های ملی تیراندازی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به اردوهای تیم های ملی گفت: مدتیست اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است و در دو نوبت صبح و ظهر تیراندازان زیر نظر کادر فنی مشغول به تمرین هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سخنگوی فدراسیون در ادامه توضیح داد: به دلیل مشکلات ناشی از کرونا نمی‌توانیم در تهران پذیرای ورزشکاران شهرستانی باشیم، چون در بحث اسکان و خوابگاه همچنان مشکل داریم. برای همین اکثر بچههای تفنگ که ساکن تهران هستند در اردوها حضور دارند و یکی دو نفر از نفرات تپانچه با نظارت مربیان در شهرستان‌های خود مشغول تمرین هستند.

, ,

رسولی به مسابقات پیش رو برای تیراندازی اشاره کرد و توضیح داد: خوشبختانه در مسابقات گذشته عملکرد خوبی داشتیم و سهمیه‌های لازم برای حضور در المپیک 2020 را کسب کرده‌ایم. از این پس اگر به مسابقه‌ای برویم سعی داریم رنکینگ بچه‌های المپیکی را بهبود ببخشیم تا وضعیت آماده‌تری برای حضور در المپیک داشته باشند. به عنوان مثال در اسفندماه قرار است در هندوستان جام جهانی تیراندازی را داشته باشیم که امیدواریم تا آن زمان گشایش‌های لازم و بین‌المللی صورت گرفته باشد.

,

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در به بحث همیشگی و البته مشکل‌ساز فشنگ و مهمات پرداخت و تصریح کرد: ما همیشه مشکل کمبود تجهیزات و فشنگ استاندارد را داشته‌ایم. در این چند سال هم که تحریم ها به اوج خود رسیده و واقعا کار برای ما سخت شده است. عملا به ما اجازه نمی‌دهند از فشنگ‌های استانداردی که برای این رشته تولید می‌شود استفاده کنیم. از طرفی در دوستان عزیزمان در وزارت دفاع برای رشته اهداف پروازی مهمات استاندارد و باکیفیتی تولید می‌کنند اما متاسفانه همچنان در بحث تفنگ و تپانچه با استاندار روز دنیا فاصله زیادی داریم و به نظر می‌رسد این مشکل برای ما حل نشدنی است.

,

رسولی همچنین درباره وضعیت قرارداد الهام هاشمی سرمربی تفنگ گفت: مشکل وجود ندارد. طرفین در حال مذاکره هستند و هر زمان که به جمع بندی برسند نتیجه را اعلام خواهیم کرد. 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه