اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در سازمان لیگ کشتی؛

علوی: سرمایه گذاری خوبی در کشتی پایه انجام دادیم/ نصیرزاده: چرخه استعدادیابی با لیگ کشتی پایه تقویت می شود

علوی: سرمایه گذاری خوبی در کشتی پایه انجام دادیم/ نصیرزاده: چرخه استعدادیابی با لیگ کشتی پایه تقویت می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سازمان لیگ کشتی با عبدالمهدی نصیرزاده دیدار و گفت و گو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، سیدمحمدتقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سازمان لیگ کشتی دقایقی با عبدالمهدی نصیرزاده، رییس سازمان لیگ کشتی به بحث و گفت و گو نشست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
علوی که خودش اهل مازندران است و به کشتی علاقه دارد، در این جلسه به بحث و بررسی پیرامون نحوه تعامل اداره کل ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برپایی و میزبانی لیگ کشتی پایه پرداخت. او در بخشی از صحبت های خود گفت: سرمایه گذاری خیلی خوبی در کشتی پایه داشتیم. قطعا در سال های نه چندان دور خبرهای خوبی از کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد خواهید شنید. 
,
همچنین در ادامه این نشست عبدالمهدی نصیرزاده گفت: یکی از مواردی که سازمان لیگ همواره دنبال کرده، همین چرخه استعدادیابی است که از سه مرحله شناسایی، هدایت و حمایت قهرمانان تشکیل می شود. ما قصد داشتیم با برگزاری لیگ پایه، این بخش را فعال کنیم، اما متاسفانه با وجود همه برنامه ریزی ها کرونا این فرصت خوب را از ما و استان های کمتر برخوردار در کشتی گرفت. انشاله به محض پایان یافتن دوران کرونایی و یا بهبود یافتن اوضاع به سمت برگزاری این مسابقات پیش خواهیم رفت.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه